Wpis z mikrobloga

@elpresidente: 95 KM? To nie jest 116d tylko 114d. I jest to N47D16. N47D20 był okryty złą sprawą, kilkukrotnie poprawiany, ostateczne ten produkowany od września 2013 uznawany jest za wolny od wad. Na temat odmiany 1.6 nie ma zbyt wielu informacji. Rozrząd masz z tyłu, więc żeby go wymienić trzeba wyjmować albo silnik, albo skrzynię. Koszty wymiany spore.
@hifiglator: gadałem ze sprzedającym i zgadza się na wizytę w aso, sprawdzenie u swojego mechanika itp. Twierdzi, że był serwisowany w aso do końca i nic do ukrycia nie ma;
@hyperlink: wiem, że to 114d, gość powiedział, że na otomoto nie da się wybrać tego silnika (jest tak mało popularny w PL xD). Czyli jednostka z tego auta już jest ok? Mówiąc o sporych kosztach jaki przedział masz na myśli
@elpresidente: jeśli chodzi o samą serię 1, to polecam, sam mam 118i i jestem bardzo zadolony, ale mój to benzyniak, na temat tego diesla nie wiem nic. Za wymiane rozrządu też słyszałem że trzeba ok. 4 tys. zł wywalić niestety (nadal mówię o benzynie, więc u Ciebie może być inaczej). W beemkach w związku z tym, że napędzana jest tylna oś to montują silnik wzdłuż osi samochodu i jest dość mocno
@elpresidente: 118i, E88, kupiłem używany, jeżdżę dopiero pierwszy rok, jakieś 15 tys. km zrobione. Rocznik 2010 i wymiana rozrządu dopiero przede mną. Co do spalania to po mieście nie wiem ile średnio, bo ja mam do pracy 5km i jadę kilkanaście minut więc silnik cały czas niedogrzany i bierze bogatszą mieszankę, w takiej sytuacji pali 12l/100km ale jak tylko przejadę gdzieś dłużej to szybko spada. Na autostradzie bierze ok. 8l/100km przy