@fledgeling: Próbowałem niedawno grac w h2 i tam jest taka że duża cześć jednostek przechodzi przez całe pole bitwy i robi wjazd w strzelców, wiec grywalnie średnio, ale wspomnienia miodzio
@keyg: grywalnie właśnie ciekawie, bo gra jest inna. Nieco prostsza od H3, brakuje mocno przycisku "wait", ale z drugiej strony bitwy wyglądają inaczej. Nie mówię, że lepiej - ale inaczej. No i opcja "magic" jest znacznie silniejsza, da się pokonywać wrogów czarami. W H3 to już głównie "might", a czary to tylko funkcja pomocnicza
@fledgeling: Magia nie jest silniejsza (może minimalnie) to jest złudzenie. Po prostu statystyki bohater zbiera znacznie wolniej. W dwójce bohater z współczynnikami po 20 to mniej więcej to co w trójce z 40 i dlatego zwłaszcza w początkowej fazie gry jest takie wrażenie. Ale prawdą jest, że właśnie z tego powodu jest to spora przewaga na starcie.
@fledgeling: @nWaldziu: gralem chwile i bardzo fajne doświadczenie, niestety grę wywalało, ale również polecam wszystkim co kiedyś w h2 grali. W h3 czarami tez można zdziałać ale to już na rozwiniętym hirku, niedawno zagrałem specjalnie pod berserka i i ożywienie. Jednym stackiem feniksów można cuda zdziałać
@keyg: Dlatego grasz Warlockami - jest słaby, ale mnożący się jak króliki strzelec, 3 latających, jeden szybki, jeden potężny, wolny obrońca, którego możesz spokojnie w zamku kisić (bo jak masz smoki, to slota na jednostki braknie). Żeby tylko bohaterowie w standardzie nie mieli tego jeb... scoutingu.... - nie no żart: scouting w dwójce jest bardziej przydatny, niż w trójce, a poza tym z racji braku "specjalności" bohatera związanej z jednostkami,
źródło: comment_Vy8uJ2XLg90lSMxhypc9QPRqeFhDZpSP.jpg
PobierzNo i opcja "magic" jest znacznie silniejsza, da się pokonywać wrogów czarami. W H3 to już głównie "might", a czary to tylko funkcja pomocnicza