Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy zaryzykować i zmienić dobrze płatną pracę?

Cześć, mam 30 lat i zastanawiam się poważnie nad swoim dalszym życiem. Pochodzę z #lubin ale studiowałem we Wrocławiu. Po studiach wróciłem do Lubina i pracuję jako sztygar w kopalni. Przechodząc do sedna, zastanawiam się poważnie nad zmianą pracy i przeniesieniem się do Wrocławia. Czasy studenckie jak i samo życie w większym mieście (Wrocławiu) zawsze bardzo mi się podobało i za tym tęsknię. Większość moich znajomych przeniosła się tam i jakoś sobie radzą. Z dnia na dzień też tego chcę.

Problem jest taki, że mam dobrze płatną pracę. Pracuję w kopalni od 6 lat i średnio wychodzi mi na rękę gdzieś 10k netto, dodatkowo 25 lat pracy i emerytura + inne socjale o których nie ma co wspominać. Znałem kiedyś angielski na C1 i niemiecki na B2, teraz pewnie jest to coś koło B2 i A2 z racji nieużywania go codziennie. We Wrocku musiałbym zatrudnić się pewnie w korpo za 4k, wynająć mieszkanie za większą kwotę, ogólnie cofnąć się niejako 5 lat w dorosłym życiu. Czuję że teraz jest ten ostatni moment na podjęcie decyzji. Boje się tylko, że po dłuższym czasie mogę tego żałować... Pracę chcę rzucić nie tylko ze względu na to że potrzebuję więcej rozrywek w mieście, ale też na brak możliwości większego rozwoju, monotonię, "twarde" środowisko pracy i ogólnie zmianowy/męczący tryb życia.

Co zrobilibyście na moim miejscu? A może ktoś coś takiego już zrobił i się wypowie?
#pracbaza #korposwiat #korpo

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie - bogata oferta przez cały rok
  • 13