Wpis z mikrobloga

po co #jarek odwala #przypal z tą taśmą.. zrobili sobie sondaż wbrew #tvp i wyszedł przegryw na Śląsku jednak do tego #senta czy w Łodzi do sejmu :-)

i liczy na zniechęcenie wyborców PO? przecież nikt z wyborców po nigdy nie zagłosuje na #pis ? :-)

prędzej na coś innego..

i za duże koszty i ryzyko?

**Chyba że powróce do wcz. kwestii że to atak wyprzedzający przed jakimiś akcjami PO.. wtedy #logika się zgadza..?

#polityka #neuropa #polska #4konserwy #bekazpisu #wybory #konfederacja

PS ciekawe co TERAZ robi ten gość z #tczew pewnie paszport i jedzie na wakacje.. :-)
  • 14
@nutka-instrumentalnews: Czasem trafiam na Twoje wpisy i notatka, którą poczyniłem po pierwszym cały czas się zgadza. Chyba nigdy nie spotkałem kogoś tak spójnego wewnętrznie, by potrafił wprowadzić chaos do absolutnie każdej wiadomości, jaką napisze. Często sam słyszę, że trudno mnie zrozumieć przez skróty myślowe, ale przy Tobie jestem ledwie amatorem słowopląsu.
@nutka-instrumentalnews: Śmiem twierdzić, że typ osobowości nie pociąga za sobą niedbałości w formułowaniu myśli na eksport, po prostu nie przykładasz się do tego, by być zrozumianą. Albo nie zdajesz sobie z tego sprawy, albo robisz to z lenistwa (nie powiem "umyślnie", bo w tym przypadku nie odnosisz z tego żadnych korzyści, wręcz przeciwnie).

W kwestii tak elementarnej, jak komunikacja międzyludzka nieprzestrzeganie podstawowego porządku logicznego i strukturalnego jest po prostu upośledzeniem, a
@NoMercyIncluded: nie mówię że ten typ ma jakieś znaczenie, niektórzy nawet kwestionują w ogole takie wyróżnienie i podział

ale piszesz jak moja nauczycielka z podstawówki, kiedyś gdy mówiła po jakichś dyktandach że do niczego się nie nadaję, bo nie znam się na przecinkach i będzie cud jak skończę podstawówkę

tymczasem bez problemu poszły studia, rekrutacja 100 procent punktów (kiedyś były wstępne egz. jako jedyna osoba w historii uczelni), studia 5 letnie
do niczego się nie nadaję