Wpis z mikrobloga

Pracodawca nie może się porozumieć z firmą sprzątającą. Istnieje ryzyko że od listopada na rannych zmianach przyjdzie mi i nie tylko m.in sprzątać w biurach czy też toaletach.
Tyle że w umowie mamy Kasjer/Sprzedawca bądź Kasjer/Doradca Klienta.
Czy wymaga to aneksu do umowy czy też pracodawca może nam to normalnie dodać do obowiązków???

#praca
#prawo
#pracbaza
  • 3
  • Odpowiedz
Zależy jak jest skonstruowana umowa i jaki jest wpisany zakres obowiązków. Jeśli chcą wrzucić dodatkowe obowiązki których nie ma w obecnej umowie to aneks. Chociaż spotykałem się z takimi zapisami jak "inne czynności zlecone przez pracodawcę" i można było pod to podpiąć w zasadzie wszystko, ale nie wiem na ile było to zgodne z prawem ;p
  • Odpowiedz
  • 1
@CrispyBear Zapis sam w sobie jest jak najbardziej ok, tylko, że i tak pracodawca nie może na jego podstawie każdemu pracownikowi przypisać każdego zadania. To musi być Dodatkowo zgodne z jego kwalifikacjami i pozycją zawodową. Wysłanie księgowej do sprzątania w sądzie nie przejdzie ;)
  • Odpowiedz