Aktywne Wpisy
finchharold +108
#famemma
Fenomenem dla mnie jest ten gość. Robi w ciula swoją widownie i fanatyków WK. że nie bierze sterydów a każdy wie że nie da się zbudować takich mięśni naturalnie.
Ludzie jeb4li Natana Marconia i Szeligę za nieprzyznawanie się do serydów a nikt nie zarzuca tego Owcy xD.
Ludzie kupują te ciuchy Dzik, WK itd i nie przeszkadza im że ich idol robi z nich debili
Fenomenem dla mnie jest ten gość. Robi w ciula swoją widownie i fanatyków WK. że nie bierze sterydów a każdy wie że nie da się zbudować takich mięśni naturalnie.
Ludzie jeb4li Natana Marconia i Szeligę za nieprzyznawanie się do serydów a nikt nie zarzuca tego Owcy xD.
Ludzie kupują te ciuchy Dzik, WK itd i nie przeszkadza im że ich idol robi z nich debili
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Czy mój facet to sknera?
Jesteśmy ze sobą 5 lat. Ja mam swoją firmę a on jest lekarzem. A on ciągle jeździ Renault Megane z 2008 roku... Jest już lekarzem 7 lat (po specce), nie zarabia malo, mamy juz kupione mieszkanie (tzn. splacamy je) a on ciągle jeździ tym samym autem i to nieco wiekowym i niebezpiecznym? On sam mowi, ze lubi to auto, wlozyl w niego duzo pieniedzy
Czy mój facet to sknera?
Jesteśmy ze sobą 5 lat. Ja mam swoją firmę a on jest lekarzem. A on ciągle jeździ Renault Megane z 2008 roku... Jest już lekarzem 7 lat (po specce), nie zarabia malo, mamy juz kupione mieszkanie (tzn. splacamy je) a on ciągle jeździ tym samym autem i to nieco wiekowym i niebezpiecznym? On sam mowi, ze lubi to auto, wlozyl w niego duzo pieniedzy
#ciekawostki #gry #fizyka #nauka #programowanie #grafika3d
Komentarz usunięty przez moderatora
Ok, nie ma w sieci video split screena porównującego 2002 vs 2018 więc niech będzie precyzyjnie: obrazek przedstawia rozwój silników renderujących (może ktoś widział i podrzuci video splita z podobną (tą samą sceną) z jednej gry na przestrzeni 15/20 lat to będzie dobrze widać także rozwój tego fizycznego ( ͡° ͜ʖ ͡°))
Ale przez przypadek masz trochę racji, bo teraz silniki graficzne są "PBR", czyli Physicaly Based Rendering. I chodzi w tym o to, że formuły (shadery) które się tworzy są oparte na 'fizycznych' właściwościach interakcji światła z obiektami, a nie jak wcześniej na zasadzie 'ladnie to wyglada'.
I przejawia sie to tym, że na przykład obiekt nie odbije więcej światła niz na niego pada. Przynajmniej tak
Dlaczego więc RTX on/off nie ma takiego efektu wow jak na powyższym obrazku?
Bo jak w powyższym komentarzu obecne karty jeszcze są za słabe na pelny raytracing i można tylko wybrać sobie niektóre efekty.
I gry sa robione pod rtx off, więc efekty które da sie oszukać robi sie oszukane,
@cieliczka: kiedy chcesz zabrzmieć mądrzej, niż wymaga tego sytuacja xd. Wystarczyło napisać "rozwój grafiki".
also, Spiderman z 2018 nie wygląda tak, jak na screenie po prawej.
@ciasteczkowy_otwur: Kurła kiedyś to było...
W starych grach odbicia to efekt udający odbicia nie mający podstaw fizycznych.
W obecnych grach odbicia to efekt udający odbicia stworzony na podstawie praw fizyki.
W grach z RTX odbicia to być może odbicia.
W raytracingu odbicia to odbicia.
@Cmee_: Przecież w 2002 roku miałeś dokładnie to samo, przemiery które miały własny pomysł i nie były powtarzalne albo odgrzane mopżna było policzyć na palcach, a sporo z gier to były takie same średniaki jak i dziś.
Po prostu większości tego co było wydawane nie pamiętasz i wydaje Ci się że było lepiej (