Wpis z mikrobloga

Pytanie do stałych użytkowników Wrocławskiego Roweru; trafiłem na rower z ferelnym zamkiem, który się nie chce zapiąć. Rower kazali zostawić otwarty na jednej ze stacji. Oczywiście na koncie w dalszym ciągu nabijany jest czas wypożyczenia. Długo trzeba się odwoływać po tym jak ten rower zabiorą do serwisu, żeby 'odzyskać' swoje konto?

#nextbike #rowery #wroclaw
  • 18
@Reddinken: na przyszłość jak sienie chce zamknąć to przytrzymaj zapinkę aż system pomyśli ze rower oddałeś. Tez miałem problem ze zatrzask nie chciał złapać ale to zamkniecie jest na tyle głupie ze jak się przytrzyma w pozycji zamkniętej 4-5 sec to rower jest oddany
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Reddinken: @printf: @alahakbar: jak się zakończyły Wasze sprawy? - bo ja się pałuję z nimi od kilku dni. Nie uznali mi reklamacji mimo, że zamek nie chciał się zamknąć, zgłoszone od razu na infolinii, przejazd zakończony po kilku dniach i od razu złożona reklamacja, a Ci chcą hajsu
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@printf: no mi pan powiedział, że nie może nic zrobić - nie mógł ani anulować przejazdu, ani niby już po zakończeniu anulować opłaty i kazał złożyć reklamację :/
anulować przejazdu, ani niby już po zakończeniu anulować opłaty i


@wrednakasia: Generalnie to zrobiłem tak

1. Nie działała blokada to zadzwoniłem zrobiłem zgłoszenie wyjaśniłem o co chodzi podałem wszelkie informacje jak punkt na jakim jestem numery roweru konta itp

2. Pani na infolinii przyjęła zgłoszenie i powiedziała żeby zostawić rower i czekać az serwis go powinie czas cały czas leciał

3. Miałem opłate około 300 zł bo to trwało kilka dni
@wrednakasia: U mnie sprawa wyglądała następująco – kiedy rower odmówił posłuszeństwa, zadzwoniłem na infolinię (lekko czas odebrania 20 minut). Średnio przyjemny konsultant kazał zostawić ten rower na najbliższej stacji, bez żadnego potwierdzenia, że fizycznie się on tam znajduje. Rower oczywiście po paru godzinach zniknął – i nie była to sprawa firmy zajmującej się ściąganiem rowerów z miasta. Sprawa trwała tydzień, może nawet dłużej. Ogólnie to dzwoniłem tam co parę dni, oczekując
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@printf: Że rower nie został zablokowany i zwrócony poprawnie, w wyniku tego na moim koncie doszło do przejazdu nieautoryzowanego i wg regulaminu: "W przypadku niepoprawnego Zwrotu Roweru z winy Klienta Klient ponosi koszty jego dalszego Wypożyczenia oraz odpowiada za ewentualną kradzież i zniszczenia." Ale też w tym samym punkcie jest że: "W przypadku trudności ze Zwrotem Roweru Klient ma obowiązek skontaktować się z CK WRM." co zrobiłam...