Wpis z mikrobloga

Hej #mbank #zespolmbanku tydzień czasu od zgłoszenia problemów i nikt się nie dotknął aby przelewy na apce iOS przechodziły w kwocie większej niż 999zł. Nawet pogorszyło się bo teraz to nie działa nawet pomiędzy kontami wewnętrznymi. Dziś poszła reklamacja ale skoro macie #!$%@? to poczekam jeszcze z tydzień i przenoszę hajs do innego banku. Pozdrawiam cieplutko.
  • 7
@xibit: Rozłączyło mi wszystkie dzisiejsze rozmowy z konsultantami. W apce czat nie działa. Wideoczat też. Czekam tydzień czy się wypną na mnie z reklamacją i zabieram hajs w #!$%@?. Nie mam nerwów i chęci na dalsze przepychanki.
w dniu dzisiejszym rzeczywiście występowały spowolnienia w zakresie działania naszej aplikacji, ale obecnie wszystko już wróciło do normy. Jeśli masz pytania w zakresie złożonej reklamacji zapraszamy zatem do kontaktu na czacie. Jeśli chodzi o przelewy poprzez aplikację mobilną standardowy limit wynosi 1000 złotych, natomiast poprzez nasz serwis możesz go zmienić do maksymalnie 10 000 złotych. Opcja zmiany dostępna jest w pozycji Ustawienia - Limity i autoryzacje.