Aktywne Wpisy
Fevx +17
Wczoraj mi gruchnęła wiadomość że firma rezygnuje ze 100% home office i wprowadzić hybrydę 40% w biurze od następnego roku. Wcześniej były zapewnienia i wszelkie znaki że całkowicie zdalna się utrzyma, np pozbywanie się części biura, zatrudnianie wielu nowych pracowników z innych części Polski. To się z żoną przeprowadziliśmy na wieś gdzie jest cisza, spokój i dużo przestrzeni dla dziecka, w następnym roku miał być remont domu. Dziadkowie na miejscu opiekowali się
smutny_przerebel +131
Ile konserwatywnych wartości potrafisz odnaleźć na załączonym zdjęciu?
#polityka #sejm #4konserwy #bekazprawakow #heheszki
#polityka #sejm #4konserwy #bekazprawakow #heheszki
„Parasite” w reżyserii Bong Joon-ho to tegoroczne objawienie festiwalu w Cannes i najbardziej szalony zdobywca Złotej Palmy od czasów „Pulp Fiction”. Od piątku film można oglądać w ponad 100 kinach w całej Polsce.
Na pokazach przedpremierowych i w weekend otwarcia film zobaczyło ponad 40 000 widzów. Tym samym „Parasite” staje się najchętniej oglądanym azjatyckim filmem w historii polskiej dystrybucji od czasów „Wejścia smoka” z Brucem Lee. Takiego wyniku nie osiągnęły nawet filmy „Oldboy” czy „Przyczajony tygrys, ukryty smok”. Dla porównania, w rankingu BoxOffice.pl, film jest niedaleko za polskimi superprodukcjami („Legiony” oraz „Piłsudski”), czy hollywoodzkimi filmami takimi jak „Ad Astra” i „Rambo: Ostatnia krew”.
„Szalony”, „nieprzewidywalny”, „nowy gatunek”, „absolutne arcydzieło” – dziennikarze i widzowie prześcigają się w epitetach określających dzieło Bong Joon-ho i przyznają, że film słusznie zgarnął Złotą Palmę sprzed nosa Quentinowi Tarantino.
„Parasite” ma obecnie średnią 9,1 od krytyków i 8,9 od użytkowników na portalu Mediakrytyk.pl. Z kolei na Filmweb.pl średnia wynosi 8,3, a film oceniło już ponad 11 700 widzów. Najważniejszy portal filmowy w Polsce przyznał również „Parasite” znak jakości „Filmweb poleca”. Szalona tragikomedia Bong Joon-ho zbiera fantastyczne opinie na świecie - 332 krytyków obecnych na Festiwalu w Toronto uznało „Parasite” za najlepszy film całego festiwalu. Ponadto na portalu Rotten Tomatoes film ma 100% pozytywnych recenzji i znak „świeżości", natomiast na Metacritic.com - znak „must-see" i średnią 92/100.
#film #filmy #kino #kinoazjatyckie #boxoffice #wejsciesmoka #brucelee #kultura #korea
Komentarz usunięty przez moderatora