Wpis z mikrobloga

@Antol: Nawet nie zliczę ile razy bana wyłapałem w Project Reality przez laga, chwilowa utrata kontroli nad maszyną i cały skład martwy. A sprawiedliwego sądu wojskowego nigdy nie dodali eh...
@Antol: niech zatrudnia tam UXa, w gamedevie to juz powszechne.
Ze tez podam przyklad z brzega;
kiedy wchodzimy na serwer wciskajac tab zeby zobaczyc kto gdzie gra, mamy po lewej np rusków a po prawej amerykanów. Okno z wyborem teamów pokazuje dokładnie odwrotnie xD
a np dodawanie do ulubionych serwera to żart bo zachowuje gwiazdkę tylko do momentu wyłączenia gry xD

Co do gameplaya to irytuje mnie ze sobie siedze w
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Antol: niech zatrudnia tam UXa, w gamedevie to juz powszechne.

Ze tez podam przyklad z brzega;

kiedy wchodzimy na serwer wciskajac tab zeby zobaczyc kto gdzie gra, mamy po lewej np rusków a po prawej amerykanów. Okno z wyborem teamów pokazuje dokładnie odwrotnie xD


Nie pokazuje odwrotnie. Po prostu tabela z graczami twojego zespołu jest zawsze po lewej stronie.

a np dodawanie do ulubionych serwera to żart bo zachowuje gwiazdkę tylko
@Antol: no i to tez jest slabe nawet z punktu widzenia team balance bo po kolejnej mapie zazwyczaj znów mecz jest nie zbalansowany, dlatego moim zdaniem najlepiej byloby nie dolaczac automatycznie gracza.

A co do opanowania lufy to ćwicze już prawie 300h i wciąż zdarza mi się nabierać.( ͡° ͜ʖ ͡°)
@goodidea: Dbanie o balans servera pozostaje już po stronie jego właściciela. Jeżeli na serwerze większość rund jest pozbawiona balansu to ludzie mniej chętniej będą z niego korzystali. Balans zazwyczaj najłatwiej jest stworzyć poprzez zmianę strony kilku graczy z jakiegoś klanu lub też pojedyńcze ogarnięte osoby zakładające squad i prowadzące innych swoim doświadczeniem. Rundy kończące się różnicą 1, max 2 flag lub około 150 ticketów (gdy początkowe tickety to 300 lub więcej)