Wpis z mikrobloga

Mireczki mieliście rację, ta #netia to jest totalny rak... Od miesiąca 4 razy zgłaszałem prośbę o wyłączenie pakietu HBO i HBO GO, 3 razy telefonicznie, raz przez formularz na koncie online - otrzymałem odpowiedź od nich że PRAWDOPODOBNIE wyłączą mi usługę 20 września xD z racji problemów z giganagrywarką dodzwoniłem się do miłej kobiety z działu serwisowego - oczekiwanie na konsultanta miało trwać 10 minut, trwało 65 minut - awaria globalna (ok zdarza się), jeżeli natomiast chodzi o wyłączenie HBO to... Nie ma ani razu takiego zgłoszenia xD to jest tak beszczelne że aż zabawne...

Dodam jeszcze że ceny które mam w netia online za kolejne okresy rozliczeniowe nie zgadzają się z umową (czekam na drugą fakturę, zobaczymy jaka będzie suma), na pytanie do Netii uzyskałem odpowiedź że zapłacę PRAWDOPODOBNIE 53 zł ;D
  • 5
@kagame1922 oczywiście, niestety na pakiet HBO jest kłódka - nic nie zrobisz bez telefonów na infolinię... Następnego dnia po wpisie zadzwoniłem kolejny raz obiecali że będzie wyłączone, rozmowa nagrana więc jak będą liczyć jakieś chore rachunki to cyk do działu reklamacji ( ͡° ͜ʖ ͡°)-