Wpis z mikrobloga

@Lipathor: Mam dziewczynę, studiuję, pracuję. Praca czy jest ciekawa..bo ja wiem? Taka wiesz, praca na dobry początek. Ja w siebie inwestuję, uczę się, pracuje nad angielskim, staram się dużo czyutać. Cóż, przynajmniej ngidy nie bedę mieć pretensji do siebie, że nie bylem ambitny.

Dziękuję, że się o mnie troszczysz, mógłbyś tak premierem zostać i dać program Wilczek+ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Lipathor: Nie spamuję Konfederacją za kasę, lol. Myślałem, że czytałeś moje posty o korposzczurach XD

Generalnie, to czasem sam nei wiem, po #!$%@? tracę tu czas, ale jak wejdę i przeczytam niektóre bzdury, to mnie tak krew zalewa, że muszę napisać debilom, że są debilami. Nie uderzam tu do ciebie, ale bardzo naiwny jesteś, kolego, że wierzysz w te wszystkie bajki, takie jak: Tolerancja, demokracja i równość.
@VrubeL: za moich czasów nie było, za to w 7 klasie na biologii prowadzonej przez naszego wychowawcę, który budził respekt, na pierwszej lekcji o rozmnażaniu człowieka usłyszeliśmy "Często ludzie sobie robią na tych lekcja chichy śmichy, jak ktoś ma tak robić lepiej niech na te lekcje nie przychodzi. Reszta ma słuchać" Poza czystą biologię dużo nie wyszedł, bo nie było czasu, ale że w naszej klasie było 12 chłopaków i jedna
@Lipathor za moich czasow w technikum powiedzieli jak zakladac prezerwatywy. Teraz w 5 klasie dzieci na pierwszej lekcji na stronie zalozonej przez nauczyciela wpisywaly jakie chca omowic tematy. Odpowiednio wygraly: dojrzewanie, miesiączka, budowa penisa, uczucia i ..... wlosy pod pachami. Dzieci nie będą mialy podrecznika ani zeszytow ale prace domowe angazujave rodzicow. To przyklad na podstawie jednej szkoly. Nie wiem jak gdzie indziej.