Aktywne Wpisy
Cinoski +149
Po 7 godzinach czekania na sorze przyjęli do szpitala mamę różowej po zawale ze znaczną niepełnosprawnością.
Przestaje mnie dziwić popularność znachorów.
Przestaje mnie dziwić popularność znachorów.
TeselACC +206
Dopiero dzisiaj dowiedziałem się że #pdk nie znaczy padaka tylko pozdro dla kumatych. Używałem tego źle przez lata. Wychodzi na to że ewidentnie nie jestem kumaty. Ale za to wiele wiadomości nagle nabralo sensu
#pdk #wstydliwewyznania #lepiejpoznonizwcale
#pdk #wstydliwewyznania #lepiejpoznonizwcale
Prawie na pewno jest to coś z gaźnikiem. W jakim stanie masz iglice i ich gniazda, nie są już wyrobione? Zakładam, że rozkręcałeś już go i sprawdzałeś?
Proponuję taką kolejność:
- wymiana świec (spotkałem się z problem z wypadającymi zapłonami przy wolnych obrotach, przy wysokich hulał jak trzeba)
- jeśli nie pomoże, demontaż, dokładne sprawdzenie i ustawienie gaźników wg. serwisówki (w GS500 były dwa typy gaźników montowane, u Ciebie na 99.9% jest ten stary model
http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Maintenance.FloatHeight
Ewentualnie możesz sprawdzić poziom paliwa na rurkę:
http://www.bbburma.net/FloatHeight.htm
Z poziomem paliwa wiąże się jeszcze temat oringów i zaworów iglicowych, jeśli są totalnie zajechane odbije się to na ustawieniach poziomu paliwa.
Ewentualnie może masz zjechane iglice? Wrzuć fotki to obczaję.
Nie
BTW, nie pogubiłeś takich małych oringów co są pod tymi plastikowymi pokrywami na górze? Podobno to robi dramatyczne rzeczy:)
Ale generalnie tak jak mówię - wyjmij sobie i sprawdź na spokojnie gaźnik. Rozkręć, porównaj ze schematami, wyczyść, wyreguluj wszystko "na fabrykę", nie kombinuj na tym etapie. Ma być czysto, mają być wszystkie części i poustawiane jak w
Pierwsza rzecz to zaworek iglicowy komory pływakowej, one czasem padają ale tak nie do końca czyli raz trzymają raz puszczają w zależności od tego jak się ustawią akurat pod wpływem drgań. Wyższy poziom to więcej paliwa w
Tak jak pisałem:
- Podmień gaźnik na inny, sprawdź czy jest poprawa
- Jeśli nie ma poprawy, podmień obydwie cewki na inne (nie zamieniaj ich miejscami!), sprawdź ponownie
- Przy podmianie gaźnika sprawdź wszystkie drobiazgi, czy masz dobrze założony przewód od podciśnienia, czy nie jest dziurawy wężyk, itd.
- Jeśli ani jedno ani drugie nie pomoże, będziemy myśleć