Wpis z mikrobloga

Na wstępie... chciałabym założyć własny tag, tylko jestem w tym trochę zielona. Więc jeśli to działa tak, że będę po prostu tagowała #ponczekpiecze i to działa, to super. Jeśli nie, to powiedzcie mi proszę jak to działa. :) A poza tym...

Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z... Brigadeiro! Czym to jest? :D Jest to brazylijski słodycz/przysmak, nie wiem jak to nazwać, serio. Lubią to też w Portugalii, ale szczerze mówiąc to im się nie dziwię. Banalnie proste w zrobieniu, ale jest pewien haczyk. Można przedobrzyć i nie będą w środku idealne. Ale metodą prób i błędów da się dojść do idealnej konsystencji :) jeśli jesteście chętni na niebo w gębie i jesteście z okolic Kato to dajcie znać, mogę Wam takie zrobić za drobną opłatą :p polecam się też jeśli chodzi o ciasta i inne słodkości :3 miłego wieczoru :)

P.s zapraszam na insta z ciastkami @blaszka.kurcze :)

#katowice #gliwice #zabrze #rudaslaska #chorzow #pieczzwykopem #gotujzwykopem
zapieponczek - Na wstępie... chciałabym założyć własny tag, tylko jestem w tym trochę...

źródło: comment_eBp0wtZqwaAryR9hYeZokwQ0J3QrRFGB.jpg

Pobierz
  • 18
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@zalogowany_jako: nie jestem i nie widzę związku. Lubisz jedzenie z niepewnego źródła i w dodatku z szarej strefy? Ludzie którzy oszukują na podatkach oszukują nas wszystkich, a brak kontroli przy produkcji żywności może skończyć się tragicznie.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@zalogowany_jako: Taki coś byłoby mocno popieprzone ;) Fajna ma dziewczyna pasje, jako człowiek który sam też nie lubi pracować dla kogoś bardzo popieram przedsiębiorczość ale niech spełnia pewne standardy. Takie na lewo próbki można robić dla znajomych ale jak otwieramy się na obcych to już wypada zrobić to profesjonalnie, zgodnie ze wszystkimi wymogami.