Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Dzisiaj będzie nietypowo. Chyba ( ͡º ͜ʖ͡º)
Na wykopie ciągle czytam, jakie to kobiety są fuj, wysysają resztki sił witalnych z mężów, przy pierwszej okazji z zimną krwią rzucają się na następną ofiarę, nic nie zarabiają, żebrzą o hajs na tipsy i kaszojady mają tylko po to, aby dalej doić bankomat. I to wszystkie, bez wyjątku!
Szczerze - nie znam takich, ale to żaden argument.

Może to i prawda, albo i nie, ale jak wiemy 1 wyjątek przeczy słowu "wszystkie".

Jestem programistą, prawie #10k, jdg, utrzymuje całą rodzinę (bez kaszojadów, ale zawsze to ja plus druga osoba). Po pracy dla głównego klienta (b2b here) robie zlecenia, kończę często koło 23. A następnego dnia od 8 główny klient czeka :) w domu sprzątam, gotuje, daje korki (trzeba mieć jakieś hobby xd) a moje druga połówka po pracy rzuca się na fotel (też programuje, #5k) narzeka na wszystko i co 4 minuty się obraża, jęczy jak to nic dla niej nie kupuje itp ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Ah i wiecie co?
Jestem kobietą. Taka prawdziwa, nawet stanik noszę.
Serio ( ͡ ͜ʖ ͡)

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie
  • 11
W IT nie ma ładnych kobiet


@ChamskoCytuje: Są, tylko to są te z gatunku jadących na pracy spermiarzy, w IT jest pełno spermiarstwa, które za ładny uśmiech będzie za takie laski odwalać całą robotę (i to będą spermić do każdej laski, nawet grubej i brzydkiej). Nie ma za to ładnych i rzeczywiście kompetentnych