Wpis z mikrobloga

@KrakenFromKrakenowo: Jasna sprawa, ja zdaje sobie sprawę, że to jest dosyć lekkie rwd, które zamiata dupą aż miło, ale nie samym driftem człowiek żyje. Stawiam toyote na równi z hothatchami, które w podobnych pieniądzach oferują więcej, zaczynajac od możliwości tuningu, po wszechstronność i wygodę użytkowania, na torowych możliwościach kończąc.
@Lethal_Jelly: Jeździłeś ? Ja jeździłem tym i mustang GT i gdybym miał wybierać to brałbym Toyote, niestety nie ma wersji bez dachu, ale taki „sportowy” mustang to tragedia jeśli chodzi o zawieszenie i zakręty ... i nie chodzi mi zarzucanie dupa pod Tesco tylko fajna jazdę w zakrętach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@KrakenFromKrakenowo: True, to prawda, że toyota jest pod innego klienta i to szanuje, ale bądźmy szczerzy, w dzisiejszych czasach, po prostu powinna oferować więcej, bo to był bardzo dobry materiał na świetny samochód, ale tej mocy rzeczywiście brakuje i pamietam, że to samo właśnie mówił praktycznie każdy dziennikarz, który testował gt86. Co do fiesty, to mk7 ST jestem genialnym autem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Horaccy Powinna ale w innym modelu. Więcej "dobra" to mniej gt86. Zwiększenie mocy wymosiloby pewnie szersze opony i utrudnilo wejście w poślizg i ogólne kontrolowanie pojazdu. Napęd 4x4 zabije jej cały sens. To zabawka dla małego (z założenia bo ostatecznie jest chyba dość popularna) grona ludzi i jest w tym chyba wyjątkowa do dzisiaj. Jedyne konkurencyjne auto jaki przychodzi mi do głowy to 370z ale to inna liga mocy i ceny. Może
@Horaccy: Ja mam GT86 i masz rację. To auto jak dla mnie to ukłon w stronę osób które lubią przy nich grzebać i sami je modyfikować pod siebie. 200KM mało? Proszę, masz do wyboru ogromną ilość dedykowanych zestawów turbo lub kompresorów ktore zamontujesz w swom garażu i spokojnie masz już 300. Chcesz betonowy zawias i chora glebe? Kupujesz zestaw jaki ci się podoba. Lubisz spojlery i dokładki? Masz ich multum do
w dzisiejszych czasach, po prostu powinna oferować więcej, bo to był bardzo dobry materiał na świetny samochód, ale tej mocy rzeczywiście brakuje i pamietam, że to samo właśnie mówił praktycznie każdy dziennikarz, który testował gt86


@Horaccy: no to można sobie teraz kupić np. Suprę albo któregoś Lexa.
A tu jest trochę inna wypowiedź na temat GT86...
bidzej - > w dzisiejszych czasach, po prostu powinna oferować więcej, bo to był bardz...
@bidzej: A idź Pan z tą Suprą, to jest jedno wielkie nieporozumienie. Toyota poszła po najcieńszej lini oporu i bazując na nowym z4, zapewniła sobie najniższe koszty. Już nie pamietam jak nazywa się ten zabieg w biznesie, ale najwidoczniej oni chcą całkowicie odejść od samochodów sportowych i specjalnie zrobili tak słaby model, żeby już nikt więcej się nie upominał o wskrzeszenie legendy ( ͡° ͜ʖ ͡°) podobnie