Wpis z mikrobloga

#factorio z Sea Block na bobach i angelsach dzień piąty.

Postępy niewielkie, ale tylko wizualnie. Po pierwsze zamiana całego systemu produkcji zielonych alg na mk2 nie ma sensu. W przypadku ograniczeń w dostawie prądu bardzo szybko wszystko staje i trzeba ręcznie przerzucać peled, by zaczęło działać. Po drugie nic na szybko. Faktorio to nie jest gra o budowaniu fabryki, a o rozwiązywaniu problemów w sensowny sposób. Po trzecie zestaw modyfikacji powoduje, że trzeba umieć określać cele w realistyczny sposób.

Odpowiedzi na pytania od fanów:

@Mati_Mateusz, nie zabije cię poziom skomplikowana, a nuda na początku. Dużo czekania mało budowania. Najwięcej jest frustracji, bo drzewo technologii ma dziwne cykle, co powoduje, że masz już jakieś ważne badanie, ale nie możesz nic zrobić, bo czegoś jeszcze brakuje.
Przykład to farmy, które po odkryciu nie mają receptur. Podobnie kompost pojawia się później niż gleba i rolnictwo, a bez niego nie da się uruchomić upraw.

#koziolekgrawfactorio
koziolek666 - #factorio z Sea Block na bobach i angelsach dzień piąty.

Postępy nie...

źródło: comment_OrvBzR8r0yPPtqI2afEXH9IJTz8F3GRC.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach