Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Wrzucam jeszcze raz, trochę poczyściłem z bluzgów i innych nieodpowiednich rzeczy.

W październiku skończę 28 lat. Czuję się jak wrak człowieka. Na palcach jednej ręki w ciągu roku można policzyć ranki w których obudziłem się bez stanów lękowych, wypoczęty i zadowolony. Moje życie wygląda tak, że wstaję o 5 rano, idę do pracy w której przeplatam właściwą robotę z bezsensownym przeglądaniem internetu (oczywiście nie zawalając zleconych zadań, pracuję jako programista (dość przeciętny swoją drogą), te 5k do ręki jest). Około 16:30 wracam do domu, jem obiad i dalej przeglądam internety bo dojazd wysysa siły życiowe ze mnie i na nic innego nie mam ochoty (zresztą podczas dojazdów aktywują się we mnie różne przemyślenia, niekoniecznie pozytywne). I tylko przychodzę z nadzieją aby nikt mi w domu nie zawracał głowy o cokolwiek by mu pomóc/zrobić, albo po prostu gadać o tzw. dupiemaryni. Potem idę spać i tak w kółko.

Nie mam ochoty wychodzić gdziekolwiek z domu w celach innych niż do pracy, mnie trzeba wręcz do tego zmuszać bo nie mam ochoty informować domowników (zwłaszcza ojca), że wychodzę bo najzwyczajniej w świecie boję się ojca który będzie zadawać pytania typu "o której wrócisz, z kim idziesz, gdzie będziecie siedzieć" - czuję się tak jakbym się musiał tłumaczyć przed urzędem skarbowym z przekrętów, niby nic złego, ale tego typu pytania podkopują moją samoocenę. Plus mój ojciec to taki typ człowieka, że jednego dnia gdy mu coś powiesz to potrafi być na Ciebie i cały świat przez tydzień obrażony, wyzywać od najgorszych, idiotów, debili, że ma głupiego syna, a następnego dnia spytać "no co tam, jak Ci idzie", a ja sobie myślę wtedy - "człowieku, najpierw bluzgasz na mnie, wyzywasz od najgorszych, a potem się pytasz jak mi idzie?".