Aktywne Wpisy
FejsFak +948
Wrzucam zdjęcie a plusy same lecą
#stepujacybudowlaniec
#stepujacybudowlaniec
DerMitteleuropaer +365
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Podróże
Gospodarka
Ukraina
Technologia
Motoryzacja
Sport
Rozrywka
Informacje
Ciekawostki
Moje cele które mniej lub bardziej osiągnąłem:
- włączyć/zmienić system kolizji do poziomu wszystko-wszystko.
- wyłączyć zanikanie śmieci, żeby zostawały na mapie.
- ciała przeciwników pozostawić fizycznymi obiektami.
- dodać dynamiczne światło wystrzałów z broni oświetlające otoczenie.
- dodać dynamiczne światła płomieni oświetlające otoczenie.
- wyłączyć zanikanie wnętrz budynków po odejściu kilku metrów.
- maksymalnie zwiększyć dystans rysowania drobnicy typu beczki i inne propy.
- zmienić działanie systemu trawy, żeby nie znikała 5 metrów od Gordona.
W trakcie zabawy z kodem wpadłem na wiele fixów których Valve nigdy nie zaimplementowało, wszystkie one trafiły do mojego moda. To znaczy, że NPC znowu mrugają! A żołnierze Kombinatu wydają odgłosy bólu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zmieniłem też działanie lamp w pontonie, wygląda teraz jak żółta żarówka, a nie jak kopia latarki gracza. Nie wyłącza się też po wyjściu z pojazdu i rzuca realistyczne cienie! To z grubsza wszystko co zapamiętałem. Wrzucam screeny porównawcze.
http://www.framecompare.com/image-compare/screenshotcomparison/DLWZWNNX
https://imgur.com/a/QM6qOHd
Jeśli jest ktoś chętny przetestować moje dzieło, to później wrzucę tutaj jakiś zlepiony build. Nie planowałem tego upubliczniać, ale muszę się gdzieś pochwalić. xD
#gry #halflife #modding #hl2 #halflife2 #sourcesdk
Wołaj jak będziesz wstawiał bo całkiem spoko brzmi (ʘ‿ʘ)
@androll33: Jeszcze jak! Wołaj jak coś ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ciesze sie jak dzieciak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BTW, source sdk nie jest od takich rzeczy?
#hl3confirmed