Wpis z mikrobloga

@TypowyDaltonista: Pamiętaj że include na "Windows.h" od razu wprowadza zależność na platformę. Standard C++ udostępnia w części od wątków funkcję usypiania wątku. Każdy program ma conajmniej jeden wątek. Wystarczy, że zdobędziesz obecny wątek i go uśpisz.

#include // std::thisthread::sleepfor

#include //
  • Odpowiedz
@Cybher1 Gamedev to nie tylko Unity ;) a samo Unity (runtime) jest w C++ napisane btw. Równie dobrze można iść w zaparte że asembler jest bez sensu bo takie zawiłe i niskopoziomowe. Zrozumienie C++ jest przydatne żeby wiedzieć co dzieje się pod spodem w językach wysokopoziomowych ot, moja skromna opinia po przerobieniu już kilku różnych języków. Zresztą nowy C++ a ten sprzed 30 lat to dwie różne bajki ;)
  • Odpowiedz
Koleś pisze prosty program do którego na start Dev jest idealny bo najprostszy, a ludzie namawiają na visual. Ehh, mam nadzieję że wejdzie w końcu ta ustawa
  • Odpowiedz