Wpis z mikrobloga

Znacie jakiś warsztat w #gdynia #gdansk, który mógłby się podjąć instalacji turbo w silniku #honda 1.2 vtec oznaczenie: L12B1?
Otaguje #tuning #motoryzacja

Od razu mowię, że nie znam się w temacie, nie wiem czy jest to warte zabawy i czy w ogóle się da. Niestety niesamowicie mało potrafię znaleźć na ten temat w necie i po prostu chciałbym pogadać w jakimś warsztacie jak by mogło to wyglądać.
  • 11
@sailor_73: Lubię życie na krawędzi :D
Powiem tak. Generalnie to samochód jest idealny. Kupiłem go za małe pieniądze w idealnym stanie. Szukałem samochodu z rynku wtórnego przez naprawdę długi czas. Cofa mi się jeśli myślę, że miałbym to robić znowu.
Historie typu: 'Paaanie, stan igła!', a po przyjeździe (300km) sprawdzasz i się okazuje, że najprawdopodobniej składany z 3 innych samochodów.

Także kocham tego malucha ale problem jest taki, że trochę tej
nie wiem czy jest to warte zabawy


@inny_89: nie warto, zabawa może przekroczyć wartość tego auta, a przyrosty znikome bo z takiej pojemności dużo nie napompujesz, a turbodziura w normalnym zakresie obrotów bardzo by bolała - zresztą tam by korba wyszła bokiem gdyby poszło trochę więcej mocy niż fabryka przewidziała.

Uturbianie (szczególnie i przede wszystkim nieuturbianego fabrycznie) silnika w aucie do jazdy na co dzień, to (nawet jakbyś chciał wyłożyć tą
Niestety niesamowicie mało potrafię znaleźć na ten temat w necie


@inny_89: moze dlatego ze nikt nie uturbiał jazza 1.2. w ameryce przerabiają fity do ścigania się ale to z silnikami 1.5. ewentualnie robią swapy na k20
@inny_89: turbo nie, ale szukaj na innych forach, także japońskich czy rosyjskich czy można włożyć inny i jaki silnik. Może okazać się, że niewielkim relatywnie kosztem włożysz inny silnik i skrzynię. Nie znam specyfiki auta, czy wytrzyma zawieszenie i jak ciasno tam jest, ale może się da