Wpis z mikrobloga

Pod matryce w telewizorze dostał się kurz, a raczej jakies mikro robaki (5mm) około 30 szt. Chce reklamować telewizor z tytułu rękojmi, sklep będzie się tego wypierał jak tylko się da. Już raz przez to przechodziłem i wiem jaka dzicz siedzi w
#mediaexpert i co oni potrafią o---------ć ( ͡° ͜ʖ ͡°). Poprzednia reklamacja została olana i teraz pytanie do was mircy czy moge to jakoś wykorzystać jeśli chciałbym załatwić sprawę przez UOK . W skrócie:
-Kupiłem TV
- po miesiącu zauważyłem że tv jest żle skręcony i spod matrycy wystaje (około 5 cm) pasek led podświetlający matryce + podświetlenie jest strasznie nierównomierne, zaczęło mnie to w------ć (tv za 3k) - pierwszy wiekszy zakup po zakończeniu studiów xd
- składam rękojmię przez stronę www. Dzwoni pani, że muszę przywieźć tv do jednego ze sklepów, odpowiadam że nie mam tak dużego auta i chęci zeby zapierdzielać z kartonem 1,5 x 1 m po mieście i że skoro tv był kupiony przez internet to powinni odebrać go ode mnie własnym transportem (tak jest w regulaminie). Ok, sprawa została załatwiona.
- na drugi dzień dzwoni serwisant SONY, kiedy i o której może przyjechać po TV. Tv zostaje zabrany.
- dzwoni serwisant SONY, oni tego nie naprawią, każdy tv tak ma itp itd. Tłumaczę mu, że babcia ma tv za 900 zł i jej tv jest przynajmniej dobrze skręcony, nie mówiąc już o podświetleniu. Szach mat. Serwisant pyta się mnie dlaczego oddałem telewizor na gwarancję a nie rękojmię skoro wiem o tych wadach...
- Okazało się, że konsultantka z mediaexpert wysłała tv na gwarancje olewając moją rękojmię. Dzwonię do sklepu, pozniej do sony, pozniej do sklepu i jeszcze raz do sony. Sprawa wyjaśniona. Tv wraca na rękojmię, wszystko jest po stronie sklepu.
- Po dwóch tygodniach dzwonie do sklepu, nic nie wiadaomo o moim TV. Dzwonie ponownie na infolinie: proszę podać datę, godzinę oraz imię konsultantki z którą pan rozmawiał... nic nie zostało wyjaśnione. Telewizor prawdopodobnie od dwóch tygodni stoi oparty o ścianę w serwisie SONY.
- Po dwóch tygodniach serwisant przywozi tv spowrotem, nic nie zrobione, coś tam pokręcone.
- odwołuje się do reklamacji w ME, pani przestaje odpisywac na moje meile po czym uznaje moją reklamacje za zakończoną...
- miesiąc bez tv, nic nie zrobione. Nie polecam tych ulungów z media expert, kupujcie w większych sieciówkach i dokładnie obejrzyjcie tv na miejscu.
- jeżeli ktoś zastanawia się nad tv do 3000 to lepiej zaoszczędzić i kupc coś za 1,500 - 2000 max, wszystko w tych pieniądzach to g---o, skręcane w jakiś śmiesznych normach jakości, w magazynie na palecie.

#telewizory #sony
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Po pierwsze: żaden producent i żaden serwis nie powie wprost, że kurz na matrycy to usterka - mogą "dobrowolnie" ( ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) wyczyścić matrycę.
Po drugie: sprzedawca nie może polegać tylko na zgłoszeniu klienta - musi wysłać sprzęt do autoryzowanego serwisu żeby stwierdzić czy usterka nie powstała z winy klienta. Z tego co wiem to serwis SONY - Sontronic nie ma możliwości wyboru (nawet dla
  • Odpowiedz