Wpis z mikrobloga

  • 0
@Stitch z amerykancow to klasycznie, lubie wszystko co ma v8 ew. V10, szkoda ze viperow juz nie ma :( chociaz moze wznowia produkcje kiedys
  • Odpowiedz
  • 0
@Carguy no amcary od 10l wreszcie zaczęły skręcać i łupać europe i japsow po torach. A vipera acr mega szkoda. ten ostatni filmik z próbą bicia rekordu na nordschleife byl na swoj sposób wzruszający
  • Odpowiedz
  • 0
@Stitch z r8 tez mialbyc koniec jakis rok temu ale nadal produkuja i lift wyszedl, wiec licze na to ze viper zachowa sie podobnie. 360 jest sporo, ale zwyklych, cs chyba nie ma, choc moge sie mylic, moze tak jak laferrari stoi gdzies pod kocem i nikt nigdy nie widzial xd
  • Odpowiedz
@Carguy: dla mnie królem v10 jest tylko i wyłącznie viper, lfa mu nie dorasta imo. lfa jest kunsztem technologicznym. jest trochę kosmiczne. A viper jest po prostu brutalny. Po prostu po nim widać tę dzikość i jego duszę.
  • Odpowiedz
@Carguy: cgt jest śliczne, fajnie, ze 918 przejęło koncept.. a z tymi silnikami w gallardo to tez była ciekawa historia, bo to 5.2 wzieli z s6, które testowalo silnij przed wrzuceniem go do R8 i potem do Gallardo właśnie :D imo produkcji lambo .0 mial wyższa tonacje i bardziej się darl. vagowskie 5.2 jest trochę bardziej basowy.

no i jeszcze w12 nardo ma przepiękny dźwięk. szkoda, ze nie trafił do produkcji..
  • Odpowiedz