Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć, wiem że było już dużo takich pytań ale opłaca się jeszcze iść w #programista15k? Obecnie mam 29 lat i pracuję jako pomocnik w biurze księgowym za marne 2.5k na rękę. Chciałem sobie kupić mieszkanie ale niestety ceny nieruchomości to jakaś patologia i musiałbym przez 30 lat wydawać 2/3 pensji na spłatę kredytu w obecnej sytuacji. Skończyłbym na emeryturze(o ile nie podniosą stóp procentowych). Wykształcenie mam humanistyczne(kierunek: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze) ale nigdy nie miałem problemów z matmą. zawsze miałem co najmniej 3 na świadectwie. Jaki język byście polecali na początek? Myślałem o javascripcie bo podobno jest prosty i jest w tym dużo ofert pracy. Idzie się samemu nauczyć tego czy lepiej się zapisać do jakiejś szkoły programowania? Jak myślicie ile byłoby w stanie wyciągnąć pensji powiedzmy po 2 latach od teraz?
Aha, jakby co to nie jest bajt, naprawdę jestem w trudnej sytuacji i chciałbym coś zmienić w swoim życiu.

#programowanie #zarobki #naukaprogramowania #pracbaza #it #informatyka

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie - bogata oferta przez cały rok
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

nigdy nie miałem problemów z matmą. zawsze miałem co najmniej 3 na świadectwie


@AnonimoweMirkoWyznania: byłeś na rozszerzeniu i nigdy się do niej specjalnie nie przykładałeś? Bo w przeciwnym wypadku to bym powiedział że jednak drobne problemy mogłeś mieć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jak chcesz to weź sobie dowolny kurs, poklikaj trochę i zobacz czy się wkręcisz. Jak się rzeczywiście wkręcisz to dalej już jakoś to pójdzie,
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: