Wpis z mikrobloga

czy tylko ja mam wrazenie, ze ogolnie te auto czesy sa spoko, tylko brakuje im czegos w formie: dana jednostka atakuje w dokładnie taki sposob, troche jak w prawdziwych szachach i jest kontra na inna jednostke, w sensie chodzi mi o to, ze ustawianie postaci mialoby wieksze znaczenie, tym wieksze im gramy z mniejsza iloscia przeciwnikow. ogolnie mechanika tej rng walki jest slaba #gry #autochess
  • 5
@Murasame: nie myslalem o kopiowaniu ruchow 1:1 jak z szachow, raczej czyms w stylu: postac x rozpoczyna gre atakiem obszarowym, wiec nie ustawiasz postaci w linii, glownym atakiem postaci y sa uderzenia zadajace duzo dmg, wiec ustawie przeciwnko niej figure z duza iloscia hp, pomysl do dopracowania.
to co jest aktualnie to nawalanka na ktora mamy minimalny wplyw
@heater:

brakuje im czegos w formie: dana jednostka atakuje w dokładnie taki sposob, troche jak w prawdziwych szachach i jest kontra na inna jednostke, w sensie chodzi mi o to, ze ustawianie postaci mialoby wieksze znaczenie, tym wieksze im gramy z mniejsza iloscia przeciwnikow


Przecież jest dokładnie tak jak mówisz xD

np
Przeciwnicy idą w Magów? Składasz synergię Scaled, albo dorzucasz Disruptora, albo szukasz w itemach Pipe lub BKB, albo rozstawiasz
@Novameh: niby tak, ale w praktyce wyglada to tak, ze postaci jest tak duzo, ze spamietac ich wszystkie ataki i wykorzystywac w znacznym stopniu ustawienie jest trudne, postacie zmieniajac locka bez wiekszego sensu w stylu bije jakiegos minina, ktora ma 5% hp i nagle przelacza sie na innego, bo tak rng zadecydowalo, same ataki sa malo skonkretyzowane, uwazam, ze lepiej jakby miniony mialy konkretne umiejetnosci na swojej karcie.
to co ty
@heater: Aha, czyli nie znasz nawet umiejętności jednostek, a czepiasz się "płytkości" rozgrywki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W jaki inny sposób byś to rozwiązał? Chciałbyś wybierać cel ataku manualnie?