Wpis z mikrobloga

@krysztal1: Bez naruszenia gwarancji tego nie zrobisz. A Dell takich usług nie oferuje. Wymiana ekranu też nie zawsze jest możliwa - zależy to od specyfikacji komputera, bo to nie jest tylko kwestia wymiany matrycy.
  • Odpowiedz
@robert83: Rozbierać i składać, tak - są do tego nawet service manuale.
Rozbiera, wymieniać i składać, nie - tutaj już wchodzi lista części typu "Customer Replacable Unit", których wymiana nie narusza gwarancji (RAM, dysk etc.) i części FRU, które, bez naruszenia gwarancji, wymienić może tylko technik.

Tak, jak mówiłem, sama wymiana ekranu nie będzie pewnie wystarczyć, bo przy samej konfiguracji laptopa na etapie sprzedawcy (czyli wybieraniu odpowiednich opcji, żeby konfigurację można
  • Odpowiedz
@Vasek technik jadąc do usterki nie ma pojęcia jaka była matryca na etapie zamawiania, akcja się wyda tylko wtedy jak uszkodzona będzie podmieniona część i właściciel jej nie wyjmie przed serwisem. Jak mu padnie płyta to nikt nie będzie weryfikował jaką ma matrycę.
  • Odpowiedz
@robert83: Ech... Technik nie wie, bo jeżeli technik jest wysyłany, to jest to już ostatni etap, po przyjęciu zgłoszenia serwisowego. Nowe wytyczne dla callcenter i w ogóle nowe callcenter, która się zajmuje zgłoszeniami nie popuści wymienionego ekranu - to wyjdzie z użycia Dell SupportAssist i diagnostyki ePSA.

Zresztą, w tym przypadku, temat uważam za zamknięty, bo ekran UHD wymaga złącza 40 pin, a Full HD 30 pin eDP. Bez wymiany MOBO
  • Odpowiedz
@Vasek mi bardziej chodzi o kwestie utraty gwarancji przez ingerencję użytkownika - rozkładanie i składanie. Robione z głową nie wpływa na gwarancję:-)
  • Odpowiedz
@Vasek: @robert83:
Kiedyś serwis Della pozwolił mi wymienić wentylator, który przysłali na następny dzień. Było mi to na rękę, gdyż uszkodzilem go ze swojej winy.
Teraz żałuję, że nie wziąłem tej ultra HD. Może po gwarancji coś pomyślę.
Dziękuję bardzo za wyjaśnienie.
Pozdrawiam
  • Odpowiedz