Wpis z mikrobloga

@shaelix92: Uznać zawsze można, ale czy trafnie? ( ͡° ͜ʖ ͡°) magicy mają sposoby na to, żebyś się nie domyślił, co było robione, ale możesz mieć nadzieję, że nic się nie działo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Spoiny są ok , zalakierowany zatrzask ( oryginalnie czarny ). Trochę mi je ściąga na prawo - może pojadę na zbieżność z tym poprostu . Ale do rzeczy .. Czy jeżeli sprzedawca zapewniał że auto bezwypadkowe ( salon), dlatego też cena tego auta była wysoka, czy mogę dochodzić zadośćuczynienia ? Ps. Zacina mi się pas bezpieczeństwa bardzo mocno i nie chcą tego zrobić w ramach rękojmi . Wcześniej we drzwiach miałem urwana
  • Odpowiedz
@mines: niestety , elektryk naprawił to , ale tak naprawdę podejrzewam że poprostu ktoś rozbierając drzwi nie podpiął jej dobrze , a mi sprzedali bajkę z przetarciem. Byłem u lakiernika , obejrzał spoiny, spawy , facet znał się naskodach i zauważył tylko polakierowany zaczep. Stwierdził że nic poważniejszego się nie działo , ale auto było lakierowane. Pytanie czy z tego powodu mogę żądać obniżenia wartości auta ? Bo no nie
  • Odpowiedz
@shaelix92: Zdajesz sobie sprawę z tego, że jak postawisz obok siebie 10 nowych takich samych samochodów to każdy będzie miał inne grubości lakieru, a nie takie same co do mikrometra?
To po 1. Po 2. Lakierowany zaczep = lakierowany cały samochód dla Ciebie? Jeśli przy przyjeździe samochodu do salonu pracownicy zauważyli jakąkolwiek rysę producent musi się tym zająć, ekonomicznie nieuzasadniona jest wymiana elementu, więc najczęściej się lakieruje skazę w ASO
  • Odpowiedz