Wpis z mikrobloga

@kk87ko0: z jakich fusów?

https://www.volkswagenag.com/en/news/2019/03/VW_Group_JPK_19.html

>Volkswagen plans 22 million electric vehicles in ten years

>Almost 70 new electric models by 2028


70 - i zastanów się, ile z nich z będzie współdzielić części, co przełoży się na cenę auta
firma która ma 4 modele w ofercie NIE WYGRA z koncernami, które współdzielą części dla kilkudziesięciu modeli

i teraz pomnóż to kilka razy, bo jest jeszcze Daimler, BMW, Toyota z Mazdą, Renault
@NashBridges: wile ludzi miało wiele planów. Szumnie muszą zapowiadać, bo o to chodzi w marketingu. A 2028 jest dopiero za 9 lat, skąd wiesz co planuje Tesla.

Poza tym 70 to bardzo dużo, wspomnisz moje słowa za 9lat "nie będą mieli tyle"
@Nikczemny_Pomidor: widziałeś cenę e-golfa? produkcja jednego samochodu elektrycznego jest droga, były jakieś inne np. w 2016? tylko VAGloversi go kupują.

albo weźmy 500e - jedyny elektryk w koncernie, co powiedział Marchionne? żeby przestali go kupować bo muszą dopłacać do każdego egzemplarza.

koncerny PRZESTAWIAJĄ WIĘKSZOŚĆ PRODUKCJI na elektryki, powodując obniżenie ich ceny. tak ciężko to zrozumieć?
Panie VAG już przedstawił wajchę w 2013! Od 2018 jest LIDEREM rynku elektrycznego!1 https://www.greencarreports.com/news/1086902_volkswagen-will-be-the-biggest-electric-car-maker-in-2018-it-says

Volkswagen Will Be The Biggest Electric-Car Maker In 2018, It Says
SEPTEMBER 12, 2013

As a group, German automakers have not been at the front of the move toward plug-in electric cars.

Nonetheless, Volkswagen Group will be the world leader in electric and hybrid cars by 2018.

It says.

The bold claim came not from an offhand comment