Aktywne Wpisy
Blackol12 +8
Kłaniam się nisko Mirki. Przychodzę dziś do Was z moim problemem jakim jest nieśmiałość i niska pewność siebie. Dzisiaj jest o niebo lepiej jak kilka lat temu, ale wciąż niezadowalająco. Kilka słów o mnie: lvl 26, 187 cm wzrostu, morda ponad przeciętna, nawet niezła sylwetka (chodzę od kilku lat na siłownię). Mam cholerny kłopot i blokadę podejść do jakiejś ładnej dziewczyny i zainicjować cokolwiek. Dosłownie paraliżujący strach, którego nie potrafię przełamać. Z

RJ45 +36
Może nocna da się zaprosić do edytora avatarow który co roku udostępniam żeby sobie można było łatwo dodać czapeczkę do avatara? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://edytor.devrj45.pl
https://edytor.devrj45.pl





gmane.comp.version-control.git, 2007-09-06
#linux #programista15k #komputery #cytatywielkichludzi #cytaty #heheszki #programowanie #cpp
@lionbest: *lepsze
Ja nie jestem żadnym programistą C++, to tylko moja opinia oparta na próbie nauki tego języka jakieś 8 lat temu. Jak sobie przypomnę templaty to mnie do dzisiaj skręca.
Dla porowniania C z którym na codzien mam styczność, jest
@yuim: To prawda. Na szczęście nikt nie każe nikomu ze wszystkiego korzystać. Wiele złych osób maczało palce w standardzie i wiele napsuło. To jednak programista decyduje o tym, czego użyje. Osobiście nie uważam, że wysrać okropny kod jest łatwiej z C++, niż w C. Oba języki pod tym względem są siebie warte.
Hmm, #!$%@? kod można stworzyć w każdym języku, moim zdaniem w C jednak ciężej stworzyć kod który działa w magiczny sposób, właśnie ze względu na prostackość języka.
Ja nie byłem nawet w stanie zrozumiec błędu który kompilator wysral, milion
@yuim: Nie zgadzam się. System typów w C++ jest o wiele bardziej szczelny i pozwala przesunąć część błędów z runtimeu na compile time. Osobiście nie przychodiz mi na myśl sytuacja, w której jakąś rzecz z C++ (która nie jest w C) potrafi sprawić, że wadliwy kod w magiczny sposób działa przez jakiś
Może exceptions?
Jest rozszerzenie w GCC _attribute_ cleanup, ja nie kojarzę żeby to było używane. Niestety przez najbliższy czas nie będę miał dostępu do komputera
@yuim: A konkretnie? Bo to, że np. każda alokacja może wywalić std::bad_aloc, a nikt tego nie obsługuje (bo najczęściej nie ma jak), to jak dla mnie nie podpada pod "magiczne działanie". Ignorować błędy można zarówno poprzez niesprawdzanie error codeów jak i nie łapanie wyjątków.
Ta, było o tym w artykule, co zalinkowałeś. Jak to jest zaimplementowane? Pewnie tak jak destruktory w C++. Zakładając,
A możesz polecić jakieś książki? Właśnie takie które tłumaczą jak działa kompilator i linker? Bo z tego co widziałem