Aktywne Wpisy
Blackol12 +8
Kłaniam się nisko Mirki. Przychodzę dziś do Was z moim problemem jakim jest nieśmiałość i niska pewność siebie. Dzisiaj jest o niebo lepiej jak kilka lat temu, ale wciąż niezadowalająco. Kilka słów o mnie: lvl 26, 187 cm wzrostu, morda ponad przeciętna, nawet niezła sylwetka (chodzę od kilku lat na siłownię). Mam cholerny kłopot i blokadę podejść do jakiejś ładnej dziewczyny i zainicjować cokolwiek. Dosłownie paraliżujący strach, którego nie potrafię przełamać. Z

RJ45 +36
Może nocna da się zaprosić do edytora avatarow który co roku udostępniam żeby sobie można było łatwo dodać czapeczkę do avatara? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://edytor.devrj45.pl
https://edytor.devrj45.pl

gmane.comp.version-control.git, 2007-09-06
#linux #programista15k #komputery #cytatywielkichludzi #cytaty #heheszki #programowanie #cpp
@lionbest: *lepsze
Ja nie jestem żadnym programistą C++, to tylko moja opinia oparta na próbie nauki tego języka jakieś 8 lat temu. Jak sobie przypomnę templaty to mnie do dzisiaj skręca.
Dla porowniania C z którym na codzien mam styczność, jest
@yuim: To prawda. Na szczęście nikt nie każe nikomu ze wszystkiego korzystać. Wiele złych osób maczało palce w standardzie i wiele napsuło. To jednak programista decyduje o tym, czego użyje. Osobiście nie uważam, że wysrać okropny kod jest łatwiej z C++, niż w C. Oba języki pod tym względem są siebie warte.
Hmm, #!$%@? kod można stworzyć w każdym języku, moim zdaniem w C jednak ciężej stworzyć kod który działa w magiczny sposób, właśnie ze względu na prostackość języka.
Ja nie byłem nawet w stanie zrozumiec błędu który kompilator wysral, milion
@yuim: Nie zgadzam się. System typów w C++ jest o wiele bardziej szczelny i pozwala przesunąć część błędów z runtimeu na compile time. Osobiście nie przychodiz mi na myśl sytuacja, w której jakąś rzecz z C++ (która nie jest w C) potrafi sprawić, że wadliwy kod w magiczny sposób działa przez jakiś
Może exceptions?