Wpis z mikrobloga

#codziennylinustorvalds 6/32

C++ is a horrible language. It's made more horrible by the fact that a lot

of substandard programmers use it, to the point where it's much much

easier to generate total and utter crap with it. Quite frankly, even if

the choice of C were to do *nothing* but keep the C++ programmers out,

that in itself would be a huge reason to use C.

gmane.comp.version-control.git, 2007-09-06
#linux #programista15k #komputery #cytatywielkichludzi #cytaty #heheszki #programowanie #cpp
Pobierz y.....m - #codziennylinustorvalds 6/32

C++ is a horrible language. It's made more h...
źródło: comment_obO2JJZmCzSiC2VzmWtyQBYSUlmvNpph.jpg
  • 14
@ProtossTassadar: bo moim zdaniem C++ jest zajebiście dużym i złożonym jezykiem mającym aż za dużo ficzerow. Te ficzery C++ mają różne przypadki brzegowe które niespodziewanie mogą eksplodować w trudny do zrozumienia sposób.

Ja nie jestem żadnym programistą C++, to tylko moja opinia oparta na próbie nauki tego języka jakieś 8 lat temu. Jak sobie przypomnę templaty to mnie do dzisiaj skręca.

Dla porowniania C z którym na codzien mam styczność, jest
C++ jest zajebiście dużym i złożonym jezykiem mającym aż za dużo ficzerow

@yuim: To prawda. Na szczęście nikt nie każe nikomu ze wszystkiego korzystać. Wiele złych osób maczało palce w standardzie i wiele napsuło. To jednak programista decyduje o tym, czego użyje. Osobiście nie uważam, że wysrać okropny kod jest łatwiej z C++, niż w C. Oba języki pod tym względem są siebie warte.

jakieś 8 lat temu. Jak sobie przypomnę
@Gwynblade:

Osobiście nie uważam, że wysrać okropny kod jest łatwiej z C++, niż w C.

Hmm, #!$%@? kod można stworzyć w każdym języku, moim zdaniem w C jednak ciężej stworzyć kod który działa w magiczny sposób, właśnie ze względu na prostackość języka.

z C++98, to jeśli ich nie zrozumiałeś, to znaczy, że nie rozumiałeś jak działa kompilator i linker.

Ja nie byłem nawet w stanie zrozumiec błędu który kompilator wysral, milion