Aktywne Wpisy
![juzwos](https://wykop.pl/cdn/c3397992/juzwos_2vuXuhT47h,q60.jpg)
juzwos +587
![Sprus](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Sprus_HXwUZTIZMO,q60.jpg)
Sprus +539
Policja #!$%@?ła się na chatę moim sąsiadom xD koniec z darciem ryja od świtu do nocy i podejrzanym towarzystwem chodzącym po klatce schodowej xD
Nie mogli sobie poradzić z wyważeniem drzwi i przynieśli piłę spalinową żeby przeciąć zawiasy. Przewodniczący wspólnoty wyszedł z ryjem, że my tu całą klatkę remontowaliśmy i on nie pozwoli zasmrodzić całej klatki.
Kazał tym głąbom sprawdzić czy w ogóle drzwi są zamknięte. Złapali za klamkę - otwarte xD
Nie mogli sobie poradzić z wyważeniem drzwi i przynieśli piłę spalinową żeby przeciąć zawiasy. Przewodniczący wspólnoty wyszedł z ryjem, że my tu całą klatkę remontowaliśmy i on nie pozwoli zasmrodzić całej klatki.
Kazał tym głąbom sprawdzić czy w ogóle drzwi są zamknięte. Złapali za klamkę - otwarte xD
Wszystko się zgadza, tylko pytanie było o KD a nie Intercity ; )
Na mailu od KD powinnaś mieć link "zwrot biletu", można go zwrócić do 60 minut przed odjazdem pociągu.
Podróżny może rozwiązać umowę przewozu:
1) w przypadku biletów jednorazowych – najpóźniej o planowanej godzinie wyjazdu, wskazanej na bilecie,
2) w przypadku biletów wielokrotnych – zgodnie z pkt 1,
3) w przypadku biletów okresowych – najpóźniej 1 dzień przed pierwszym dniem ważności, wskazanym na bilecie.
2. Podróżny, który posiada konto w systemie
O ile kupując przez koleo dostajesz maila od KD ;p