Wpis z mikrobloga

Przymierzam się do zakupu pierwszego w zyciu e-booka. Wybór padł na Kindle 10 i Paperwhite 3 czy jest coś lepszego w tym przedziale cenowym? #ksiazki #ebook #kindle #amazon #kiciochpyta

Który czytnik?

  • Paperwhite 3 69.2% (36)
  • Kindle 10 17.3% (9)
  • Inny (komentarz) 13.5% (7)

Oddanych głosów: 52

  • 18
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@algus:
Ja kilka dni temu kupiłem również swój pierwszy czytnik - Paperwhite 4 - i polecam. Niedługo będzie prime day amazona i prawdopodobnie będzie można dorwać go za 3 stówki.
  • Odpowiedz
@algus: Kobo. Ale trzeba sobie samemu sprowadzić z zagranicy (przez co jest drożej) i być into English bo nie ma polskiego menu. Od 5 lat jestem oddanym użytkownikiem Kobo (miałem Kobo Aura H2, teraz używam Kobo Forma i jest super). Ale Kindle są tak popularne i o tyle łatwiej dostępne, że trudno tu o konkurencję.
  • Odpowiedz
@Dibhala: Nie wiem, jak napisałem na początku będzie to mój pierwszy czytnik więc nie znam się na nich i nie wiem co mogą oferować różne modele (tak czytałem recenzje ale recki reckami więc wolę się was zapytać).

  • Odpowiedz
@algus: Jesteś pewien, że mowa o Paperwhite 3? Bo ja widzę tylko używki i nówkę w wersji z łącznością 3G za 200 EUR, a to już trochę inny "zakres cenowy". Pamiętaj, że wersji z reklamami (za 119 EUR) do PL nie zamówisz (tzw. "Mit Spezialangeboten"). Może patrzysz na Paperwhite 4?
  • Odpowiedz
@Cyfranek: Sorka, po wpisaniu Paperwhite 3 wyskakiwał mi All- New kindle i myślałem że to jest to.
A apropo Legimi to mam w swoim mieście dostęp do niej
  • Odpowiedz
@algus: All new to "dziesiąta generacja", czyli Paperwhite 4. Jest szansa, że z okazji Prime Day (15-16 lipca) będzie taniej. Ale używki Paperwhite 3 też warto rozważyć. natomiast do bibliotecznego Legimi - PocketBook zdecydowanie.
  • Odpowiedz