Wpis z mikrobloga

Olds Spice w swojej najnowszej kampanii zaprezentowało odcinek 1 "Randki w Ciepło" z Chajzerem.

Co ciekawe na początku Chajzer wita nas słowami "witam w odcinku 1488".

Tak moi drodzy - to liczba naszego ukochanego akwarelisty. Olds Spice ma w takim razie jakiegoś trolla w dziale marketingu xD zaraz ktoś za to beknie zobaczycie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

[VIDEO] https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/old-spice-filip-chajzer-i-isaiah-mustafa-w-reklamach-randka-w-cieplo-wideo?fbclid=IwAR3jRhDXhfVtJw_bvXaT4ugJDT6v2zUDB2LP9NQ0tP8PMmUNd6w3o2YZFCk

#heheszki #ocieplaniewizerunkuadolfahitlera #kalka
Pobierz anoysath - Olds Spice w swojej najnowszej kampanii zaprezentowało odcinek 1 "Randki w...
źródło: comment_NtH9RzgdMnS024rGi9BlHkNF8NGBAG9O.jpg
  • 91
@advert: uwidocznil jak koncerny nie orientują się w podstawowej wiedzy historycznej. dla mnie to szokujace, ze wyksztalceni ludzie [pracujacy przy kampanii] nie wylapali czegos na poziomie lekcji historii ze szkoły średniej.
@mishaz: co ty opowiadasz, jakiej szkoły sredniej? 1488 to symbol NEOnazistowski, został spopularyzowany w latach 80 XX wieku, a nie za czasów Hitlera. to nie jest zakres podstawowej wiedzy historycznej, tylko niszowy i niespopularyzowany znak neonazistów, więc gówno tam uwidocznił.
@advert: i co z tego, ze zostal spopularyzowany w latach osiemdziesiątych. sądzę, że większość osob mających obecnie 20+ miała w programie szkolnym podane informacje, chociazby podstawowe, w zakresie np. ruchu neonazistowskiego. przynajmniej ja mialem. stąd mnie szokuje taka ignorancja jaką zaprezentowal old spice, czy tez producent danej reklamy