Wpis z mikrobloga

@a-lexis: miałem 3 egzemplarze. 1.8, 2.5 V6 i 2.0 diesel. moim zdaniem 1.6 lekko za słaby ale do miasta wystarczy. fotele twarde? ja miałem jedną na skórach i dwie ze szmacianymi i nie narzekałem, elegancko wygodnie. jedyna wada tego samochodu to tylne zawieszenie i rdza, która atakuje z każdej strony.

No właśnie słyszałem, że polifty bardziej rdzewieją ale miałem jednego polifta tylko.
@wxx71: widzę zabezpieczyłeś maseke itd ja kurcze nie i wszystko zasyfiło :( no ale człowiek się uczy całe życie choc i tak umiera głupim :| slicznie wygląda no i nie takie stare bmw juz nie przesadzaj :)
@a-lexis: nic. Auto bylo warte moze z 3000 euro, trzymalem je przez sentyment no i jako tako to bylo moje hobby bo cos tam sobie przy nim pogrzebalem, pomalowalem, odnowilem. Auto mialo pelne autokasko, niestety wina mojej zony. Musze ci to wytlumaczyc od samego dolu. W niemczech masz takie SF-Klasse, czyli lata bezwypadkowej jazdy. Od 1/2 do tylu ile lat masz prawko. Od klasy chyba 8 czy 9 masz juz pelne
@wxx71: a to tak skasowała ,ze nie było nawet co ratować ,nawet silnika? auto no trudno dobrze ,że żonka cała. 200 euro to dość sporo w sumie za podwyżkę no ale na pewno to sobie przeliczyłeś wszystko ,ze tak zrobiłeś. Dla mnie auto za 4k to takie realne marzenie powiedzmy ale najpierw muszę się nauczyć majstrować tak aby móc je samemu naprawiac. Cenu usług mechanicznych są uuuuu. Naprawy zawieszenia wyjmowanie silnika
@a-lexis: to fajnie ze zaczynasz i robisz wszystko samemu, nie zapominaj ze czasami warto zapytac o rade starszych i troche pokory przy wszelakich naprawach, szczegolnie przy starszych autach gdzie srubki nie bardzo sa chetne zeby wyjsc z gwintu ;) auto na smietnik bo niefortunnie bite w lewy kant z przodu, cały lewy bok przesuniety o 3cm do tyłu, nawet nie chcialo mi sie bawic w jakies rozbieranie tego na czesci i
@wxx71: łee 4 auta to to Pan inna liga :) Jasne ,ze trzeba pytać najpierw myśleć analizować planować potem robić inaczej to #!$%@?. Czas pokaże co tam będę umiał zrobić sam :)
@wxx71: dopytywałem o bezbarwny w aerozolu to powiedzieli mi punkcie gdzie mieszają, że żółknie i jest ogolnie miękki. jak już lakier to tylko z pistoletu ew. robiony na miejscu z utwardzaczem i nabijany w spray. podzielasz?
@a-lexis: ja to zaden pan ;) zwylky mirek
@widmo82: sa takie lakiery 2K ktore maja utwardzacz, pod spodem zawsze jest korek i jak go odkrecisz to utwardzacz wlewa sie do lakieru i wtedy masz godzinke zeby pomalowac, nastepnie jest do wyrzucenia bo stwardnieje w srodku.
@a-lexis: ja bym przednich nie przyciemniał, policja może się czepiać. tylne owszem, fajnie to wyglada.
Miałem w jednej identyczne fotele, spoko były jak na auto z roku 1998. możesz poszukać na olx czy szrotach skórzanych, są mega wygodne i ładne do tego. :)

@Atreyu: No 2000-3000 i masz takie cacko z gazem czy w dieslu. Wiadomo, że nie jest to nowe auto ale za to oszczędne, łatwe w naprawie i
@a-lexis: kolego, kto Ci takich bzdur naopowiadał, że 2000 limited nie rdzewieją? Rdzewieją i to dużo bardziej niż mazdy. Pamiętaj, że te auta nie miały ocynku i ruda wpieprza je z każdej strony zaczynając od dołu. Nie inwestuj w to bo będziesz żałował. Pozdrawiam. Byly posiadacz 2000 limited.
@Pinkhunter: cała podłoga jest zagumowana pod spodem i rdzy niema ( tzn u mnie tak jest) w końcu to wersja na 100 lecie firmy była wypościli ileś tam tego specjalnie zrobionego modelu.
@a-lexis: kiedyś miałem civica 5 to rozbierałem lampy i od środka malowałem na czarno, tzw. Angel eyes czy coś takiego. Nie mam zdjęć już ale super efekt był, auto odmłodniało wizualnie z przodu mocno.

@Pinkhunter: każda vectra B gnije i nic nie poradzisz. podobno te krajowe najbardziej, z Niemiec lepsze blachy ale nie zauważyłem różnicy w swoich. wszystkie miały zgniłe progi, doły drzwi i klapę bagażnika. Wersje kombi jakby lepiej
@GrindujTopy: a to własnie często jak już rozbierzesz to cholerstwo ciężko poskładać parują potem te lampy itd bardzo ciężko zrobić by była typowa fabryka. tzn tak słyszałem ile w tym prawdy - nie wiem.
@a-lexis: kolego wszystko sie zgadza ale to nadal 19letnie auto bez ocynku gdzie tylko patrzeć jak nowe ogniska się pojawiają. To, że to wersja na 100lecie nie oznacza, że wszyscy chuchali na nią w fabryce, to tylko nazwa. Za swoja 1.8 2000 limited na wypasie z climatroniciem i tel wziąlem przy sprzedaży 2k. Także jeśli nie masz jeszcze rdzy a ją zauważysz, to uciekaj czym predzej bo potem zanim się rozejrzysz
@Pinkhunter: ale te 2k to już za skorodowana? Bo patrze po olx to takie ładne zadbane to 4k+ trzeba dać pewnie podrzuć foteczki popatrzę. tez ci poduszki w amortyzatorach popadały i przy skręcaniu strzelało?
Przerobiłem trochę km oplami w życiu. Miałem astrę g - gniły tylne nadkola. Vectra b od podłużnic, aż po doły drzwi i okolice listew, vectra c przedlift gniła jeszcze w czasie gwarancji na perforację nadwozia - była robiona w ramach gw ale niesmak pozostał. Gwarancja się skończyla, znów w tych samych miejscach zaczęła puchnąć. Żadne auto nie było garażowane i było narażone na nasze srogie warunki zimowe czytaj sól, ale miałem auta
@a-lexis: wiesz to był stary civic i nie zależało mi na tym żeby to wyglądało perfekcyjnie. w sumie udało się ładnie rozkleić a następnie zakleić, do tego wyczyściłem wszystko i lepiej świeciły.
@wxx71: w punkcie gdzie dorabiają taki lakier z utwardzaczem... koszt 40zł więc taka sama kasa, ale dzięki za info!
PS: na ile lamp taka puszka wystarcza... i ile warstw trzeba nalozyc