elo, szukam auta do max 10k pln'ów (im mniej tym lepiej) głównie patrze na LPG ale jakimś ciekawym dieslem nie pogardzę. Przeznaczenie to - dojazdy do roboty w #warszawa i co weekend 300km po trasie do domu. Auto ma być wygodne, koniecznie z klimatronikiem, mile widziany szyberdach i automat. Co polecacie w tej cenie? Chyba będę musiał w całą polske wyruszyć bo w mojej okolicy kompletnie same sztrucle albo nieciekawe auta. Fajnie jakby auto miało jakiś potencjał modyfikacji bądź chociaż jakoś się wyróżniało (hehe KUP SE MULTIPLE - nie.). Myślałem o passacie bo w sumie spełnia wszystkie założenia. Patrzyłem też na A4 B5 ale mało ciekawych egzemplarzy, większość to przedlifty z tymi #!$%@? zegarami bez FIS'a, A3 to samo, z resztą dość niewygodne na trasę. Najchętniej niemieckie fury, ale na jakieś volvo czy saaba z chęcią spojrzę. Byle nie Honda i tym podobne odpady. Pomóżcie miry. A może ktoś z was ma do sprzedania coś ciekawego do tej kwoty, Mazowieckie / Swietokrzyskie / Lubelskie.
Btw jeździłem już różnymi autami, skodami, bmw e39/e46, Punto 3gen, golfem 4 i w sumie spoko ale może czas na coś czego jeszcze nie miałem.
Patrzyłem też na A4 B5 ale mało ciekawych egzemplarzy, większość to przedlifty z tymi #!$%@? zegarami bez FIS'a, A3 to samo, z resztą dość niewygodne na trasę.
@siemawpadajdomejkuchni: chcialem coś napisać ale doczytałem do tego momentu i już wiem że nie ma to sensu... szukasz klasy premium w cenie serwisu zawieszenia klasy premium także mogę tylko życzyć powodzenia XD
jeżeli weźmiesz C70 z 2.3T to nie dosć że się wyróżnia (sylwetka coupe) to jeszcze masz potencjał na późniejsze modyfikacje also automat jest w prawie kazdym ale szyberdach niekoniecznie plusy tego auta to - bolbo, jeszcze to według starej szkoły czyli kawał szwedzkiej dobrej roboty - praktycznie nie koroduje i ciężko żeby się coś #!$%@?ło - 2.3T to genialny silnik z potencjałem na późniejsze modyfikacje i
@siemawpadajdomejkuchni takie wymagania do 10k ciężko spełnić. Jeśli nie boisz się rdzy, to galant 2.5 V6 w automacie powinien być niezłym wyborem, ale już coraz ciężej znaleźć zadbany egzemplarz.
@kozaqwawa: co Ty, zdaje se sprawe ze aluminiowy zawias kosztuje 2-3k w całości do zrobienia, ale to nie znaczy że mam kupić z #!$%@? zawiachem :D Dostałem nowa prace i jak sie odkuje to se kupie coś fajniejszego
@Karton12: @siemawpadajdomejkuchni: also zapomnialem dodac zebys unikal 2.4T 193KM bo jest w grupie podwyzszonego ryzyka, tj. pekaja w nim tuleje cylindrow - a tych silnikow jest najwiecej na rynku uzywanym z przodu sa mcphersony wiec ewentualny remont zawieszenia cie nie zniszczy xD
@siemawpadajdomejkuchni: fakt teraz jest troche posucha bo był okres gdzie bylo wiecej ciekawych modeli, zostaje ci obserwowac az moze sie pojawi jakis ciekawy egzemplarz
Dostałem nowa prace i jak sie odkuje to se kupie coś fajniejszego
@siemawpadajdomejkuchni: to ja bym kupił cokolwiek na dojazdy co mało pali i jest w miarę świeże żeby sie nie #!$%@?ć w koszty, które przy starym premium potrafią być bardzo wysokie i jezdził dopóki sie nie odkujesz a potem sprzedał bez żalu. Stare samochody wyższej klasy są warte ułamek ceny początkowej ze względu na koszty napraw i eksploatacji własnie, zastanów
@siemawpadajdomejkuchni: yaris jesteś biedakiem co nie ma zdolności nawet na lizing byleczego z klasy student-dostał-za-zdane-prawko nie udawaj kozaka, bo nim nie jesteś
@siemawpadajdomejkuchni: Saab 9-5 spoko opcja ale dość drogie w utrzymaniu i jeśli 10k to max co masz i nie chcesz w samochód wsadzić kolejnych tysięcy po zakupie to odpuść temat. Zajebiste auta, ale drogie w utrzymaniu.
Zainteresuj się za to czymś takim jak Dodge Caravan / Chrysler Voyager. Ewentualnie jeżeli nie chcesz takiej dużej lochy to Chrysler 300m. Duże, wygodne, świetne silniki (wolnossące duże jednostki, 3.3/3.8 idealne pod gaz). Wszystko automat.
@siemawpadajdomejkuchni: Może laguna 2? Z 2.0 do gazu jest bardzo wygodne, pali mało i nie ma tragedii z utrzymaniem. Jak znajdziesz silnik 2.0T, który swoją drogą strasznie ludzie chwalą, to też byłoby fajnie. Fiat Silo albo jakaś Alfa z 1.9jtd? Alfe GT do 10k znajdziesz z tym silnikiem - całkiem ładne, całkiem dynamiczne i silniki praktycznie nic nie palą.
@alosiek: stilo musiałby kupić absolutnego golasa (active albo dynamic) zeby nie płakać zaraz ze coś nie działa i swieci check engine... do tego dzieki swojemu zawieszeniu stilo prowadzi sie jak taczka z niedopompowanym kolem, komfort raczej sredni a powyzej 130kmph w kabinie jest głośno.
@kozaqwawa: Znajomy miał i to wcale nie golasa. Jedyne co musiał robić to wyciek spod pokrywy zaworów. Wcale mu elektryka nie dziadowała. Kwestia egzemplarza.
@alosiek: jezdze stilo od 9 lat :) wejdz na grupe clubu stilo i poczytaj :) jtd 8v najmniej problemów sprawia ale elektryka nie jest mocną stroną tego auta...
Mirki chowam tatę. Nie wiem dlaczego to piszę tutaj, biorąc pod uwagę liczbę debilów na portalu... Ale pomyślałem że może ktoś to przechodził i zrozumie.... Jest mi w CH smutno i przykro #zalesie #religia #smierc
Btw jeździłem już różnymi autami, skodami, bmw e39/e46, Punto 3gen, golfem 4 i w sumie spoko ale może czas na coś czego jeszcze nie miałem.
#motoryzacja #zakupsamochodu #zakupauta #samochody
@siemawpadajdomejkuchni: chcialem coś napisać ale doczytałem do tego momentu i już wiem że nie ma to sensu... szukasz klasy premium w cenie serwisu zawieszenia klasy premium także mogę tylko życzyć powodzenia XD
jeżeli weźmiesz C70 z 2.3T to nie dosć że się wyróżnia (sylwetka coupe) to jeszcze masz potencjał na późniejsze modyfikacje
also automat jest w prawie kazdym ale szyberdach niekoniecznie
plusy tego auta to
- bolbo, jeszcze to według starej szkoły czyli kawał szwedzkiej dobrej roboty - praktycznie nie koroduje i ciężko żeby się coś #!$%@?ło
- 2.3T to genialny silnik z potencjałem na późniejsze modyfikacje i
z przodu sa mcphersony wiec ewentualny remont zawieszenia cie nie zniszczy xD
@siemawpadajdomejkuchni: to ja bym kupił cokolwiek na dojazdy co mało pali i jest w miarę świeże żeby sie nie #!$%@?ć w koszty, które przy starym premium potrafią być bardzo wysokie i jezdził dopóki sie nie odkujesz a potem sprzedał bez żalu. Stare samochody wyższej klasy są warte ułamek ceny początkowej ze względu na koszty napraw i eksploatacji własnie, zastanów
jesteś biedakiem co nie ma zdolności nawet na lizing byleczego z klasy student-dostał-za-zdane-prawko
nie udawaj kozaka, bo nim nie jesteś
@siemawpadajdomejkuchni: #!$%@? miałem fajne auto z klimą, ale szukasz konkretnie jednego systemu to sorka :(
Komentarz usunięty przez autora
Zainteresuj się za to czymś takim jak Dodge Caravan / Chrysler Voyager. Ewentualnie jeżeli nie chcesz takiej dużej lochy to Chrysler 300m. Duże, wygodne, świetne silniki (wolnossące duże jednostki, 3.3/3.8 idealne pod gaz). Wszystko automat.
Fiat Silo albo jakaś Alfa z 1.9jtd? Alfe GT do 10k znajdziesz z tym silnikiem - całkiem ładne, całkiem dynamiczne i silniki praktycznie nic nie palą.
@alosiek: stilo musiałby kupić absolutnego golasa (active albo dynamic) zeby nie płakać zaraz ze coś nie działa i swieci check engine... do tego dzieki swojemu zawieszeniu stilo prowadzi sie jak taczka z niedopompowanym kolem, komfort raczej sredni a powyzej 130kmph w kabinie jest głośno.