Wpis z mikrobloga

@erb0: Nie wiem czy jesteś po prostu głupi i nie rozumiesz tego co komentujesz czy też trollujesz. Nie pokazujesz pełnego obrazu sytuacji, manipulujesz.
- Pokaż proszę replaye tych sytuacji, będzie o wiele lepiej widać z czego wynika taka prędkość Russela czy Kubicy.
- Podaj tryby, w jakich pracowały ich silniki
- jak z tam z ersem w obu jednoskach?
- jak wyglądała prędkość KUB na innych okrążeniach w porównaniu do screenshota?
- Pokaż proszę replaye tych sytuacji, będzie o wiele lepiej widać z czego wynika taka prędkość Russela czy Kubicy.


@snieznykoczkodan: No wlasnie nie widac
Jak zobaczysz repleje to russel spokojnie mija Kubice i to juz bylo poza strefą DRS

https://gfycat.com/pl/insignificantactivecatfish-paul-ricard-williams-f1-formula1-russell

- jak wyglądała prędkość KUB na innych okrążeniach w porównaniu do screenshota?


tak samo beznadziejnie

jednym wytlumaczeniem bylyby inne tryby. no tyle ze w kanadzie i innych wyscigach bylo to samo,
- Podaj tryby, w jakich pracowały ich silniki

- jak z tam z ersem w obu jednoskach?


@snieznykoczkodan: Przecież na tym właśnie polega teoria o różnych bolidach.
Że jeden kręci swój silnik na maxa, a drugi go oszczędza.
Nie trzeba być wielkim myślicielem, żeby zrozumieć z czego może to wynikać.
@erb0: w ogole russelowi ciagle daja komunikaty przez radio, mowia co ma zmieniac. a jak kubica mial za sobą russela cisza..

czy to jakies glupie błędy (?) w strategii w barajnie albo monako. kiedy jest przed russelem to mu nie pomagają mówiąc delikatnie.
kubica ma tak jak mowisz zwykle nizsze mniej agresywne tryby.

i w ogole czesto ma lepsze staty performance, steering, cornering, hamuje pozniej, ale i tak nie ma szans...
stefan_banach - @erb0: w ogole russelowi ciagle daja komunikaty przez radio, mowia co...

źródło: comment_70tYVrxtPzg7yhE5I9O5IJA7bgGN5Qmd.jpg

Pobierz
@eintorwdo: No to by była najbardziej oczywista forma kontraktu, zabezpieczający interesy Mercedesa,
który jednocześnie daje twojemu kierowcy pozycje nr 1 w zespole.

Russel testuje na maxa silniki swojego pracodawcy, Mercedes ma dane o wytrzymałości które może zastosować w swoim zespole, a Williams pozwala na wszystko bo wie ze nic go to nie kosztuje.

Natomiast u Kubicy jeździmy eco-driving, bo za każdy popsuty element silnika trzeba będzie płacić, a nie ma sensu
@erb0 @stefan_banach :
W obrębie zespołu kierowcy mają wgląd do telemetrii partnera. Kubica od razu by widział, że jego silnik jest upośledzony.
Poza tym kierowcy doskonale widzą i czują, gdy brakuje im mocy. Często można usłyszeć ich narzekania przez radio. Czy Kubica mówił coś o GP2 engine?
Ma ten sam silnik i może go sobie użyć w dowolny sposób. Włączyć dowolny tryb, jechać jak tylko fantazja mu pozwoli. Po prostu robi to
@snieznykoczkodan No właśnie do tego zmierzamy, że nie może sobie włączyć dowolnego trybu.

Generalnie czasem kierowcy mają dyspozycji przycisk typu push-to-pass (w Williamsie to się chyba nazywa overtake) i dostają wolną rękę w jego korzystaniu (jeśli jest dostępny). No ale jeśli chodzi o ogólne mapy silnika, czy ERS to robią to, co im powie inżynier. Russell zmienia te tryby wtedy, kiedy mu to zostanie polecone. Chodzi właśnie o to, że polecenia jego
@snieznykoczkodan: 1. przecież sam kubica wiele razy sugerował, ze ten jego bolid zachowuje się gorzej. a to nie jest gosc, ktory by ściemniał. zawsze jest dla siebie surowy i raczej łagodny dla williamsa w tym co mówi. nawet inzynierowie raz to przyznali choć nie wprost.

2. russel z kubicą zamienili sprzęt i russel po raz pierwszy [przed testami w mercu] robił wolniejsze czasy od kubicy

3. niekoniecznie chodzi o silnik. rownie
@eintorwdo: Ja myslalem, ze Russel to wielki talent, ale teraz? Mam wątpliwości. Kubica robi go na każdym starcie.
Chocby tylko to jedno swiadczy o tym, ze Russelowi jeszcze duzo brakuje do najlepszych.

To juz nie kwestia techniki, takich rzeczy się juz nie wytrenuje. Nie wiem czy kubica jest cyborgiem czy ma mozg stworzony do tego sportu, pewnie tak bo gdy jest tłok, zamieszanie i chodzi o szybkie podejmowanie decyzji i "racecraft"
@stefan_banach Russell to jest talent, bo jak wygrywasz z MŚ F3 i F2 z taką przewagą, to raczej nie jest przypadek.

Jeśli chodzi o "te same bolidy" to wystarczą wywiady Russella z Hiszpanii gdy mówił o poprawkach, i Kubicy z Monako dla TVP z piątku, gdzie otwarcie mówi, że Jerzy w ESP miał poprawki, których on sam nie miał (co btw przeczy ostatnim słowom Claire o tych samych narzędziach, ale jej to
Generalnie czasem kierowcy mają dyspozycji przycisk typu push-to-pass (w Williamsie to się chyba nazywa overtake) i dostają wolną rękę w jego korzystaniu (jeśli jest dostępny). No ale jeśli chodzi o ogólne mapy silnika, czy ERS to robią to, co im powie inżynier. Russell zmienia te tryby wtedy, kiedy mu to zostanie polecone. Chodzi właśnie o to, że polecenia jego inżynierów są bardziej agresywne (w sensie ustawień) niż Kubicy.


@eintorwdo:
Kierowcy mają