Wpis z mikrobloga

Mirasy potrzebuje porady. Nigdy nie korzystałem z czegoś takiego więc zupełnie się nie orientuję. Braknie mi kasy do wypłaty, fura się #!$%@? i mechanik przekroczył mój budżet.

Kumpel powiedział mi o czymś takim jak "debet na koncie", jak to on mówi że często jest "pod linią". Czyli wydał więcej w danym miesiącu i na koncie miał np. -200 złotych a w następnym miesiącu mu się zerowalo.

Jak to wygląda w #millennium ? Mam 24 lata i nigdy z tego nie korzystałem więc jestem po prostu zielony. A teraz sytuacja mnie do tego zmusza. Wszystko drożeje i #!$%@? nie będę miał za co jeść przez dwa i pół tygodnia więc potrzebuje chociaż dwie stówki wziąć "pod linię".

#banki #bankowosc #finanse #zyciewpolsce #zalesie #kiciochpyta #pytaniedoeksperta
  • 251
@LZBNZ nie zerowało tylko spłacił ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kredyt odnawialny, po przyznaniu limitu możesz zaciągać kredyt po prostu poprzez zejście salda poniżej zera, spłacać poprzez wyjście nad zero. Wygodna opcja ale to nadal kredyt z prowizjami, odsetkami, wpisem w bik itp.

A kartę kredytową masz? Jeśli to naprawdę awaryjna sytuacja to możesz wypłacić z niej.
Mieszkanie co miesiąc z opłatami to 1200 zł. Benzyna 400 zł. Żarcie dla psa 300 zł. Tabletki dla psa 100zl.


@LZBNZ: Nie bierz chwilówki bo #!$%@? się w gówno. Obczaj w banku czy masz debet, ew zainteresuj się kartą kredytową.

A i poszukałabym na Twoim miejscu nowej pracy, ew. obniżyła standard życia. Bo sorry, ale wynajmowanie całego mieszkania i samochód przy tak nędznej wypłacie to fanaberia.
@Bachal sprowadzam towary z krajów poza UE (Chiny, Indie, USA, Kanada) w januszexie w którym nie docenia się człowieka. Szukam innej pracy ale chciałbym pozostać w zawodzie a w mojej okolicy brak ofert. Gdybym wyjechał do Gdańska/Gdyni to zarabiał bym 8k na takim stanowisku, ale obecnie nie mam takiej możliwości ...
via Wykop Mobilny (Android)
  • 647