Wpis z mikrobloga

Swoją drogą. Zmienili stronę internetową przewozów regionalnych na polregio.pl
Nowocześniejsza, ładniejsza, itp. Mam zakupione na dzisiaj dwa bilety - jeden tam około 12, drugi późno wieczorem. Nie byłem cały czas pewien, że z nich skorzystam, ale na stronie jest informacja:
14. Jak mogę zwrócić niewykorzystany bilet internetowy?
Jeśli pozostało więcej niż 15 min. do rozpoczęcia ważności Twojego biletu: jeżeli dokonałeś zakupu biletu za pomocą internetowego systemu sprzedaży biletów mPOLREGIO (dostępnego pod adresem www.bilety.polregio.pl), przejdź do zakładki 'Moje konto' https://bilety.polregio.pl/profile/my-orders logując się danymi konta, z którego dokonano zakupu danego biletu, odnajdź bilet i kliknij 'Opcje' i 'Zwróć'.

No i myślę gitara, to zwrócę dzisiaj. Wchodzę na ich stronę i po kliknięciu w "opcje" nie pojawia się "zwróć". Myślę sobie, że może przeglądarka, czy coś. Ale nie. Dzwonie na infolinie i mówię o sytuacji. A babka, że w tym samym dniu biletów zwracać przez internet nie można. To mówię: w takim razie zamieszczona informacja jest nieprawdziwa? TAK. :v

No nic, babka mnie instruuję, że trzeba złożyć reklamacja mailowo w zakładce reklamacje, skargi, wnioski. No to git, trudno. Wchodzę tam, a tam do zwrotu za niewykorzystany bilet jedynie podany adres korespondencji bez wskazanego adresu e-mail gdzie można wysyłać wnioski o zwrot. xD

Reklamacje z tytułu świadczonych usług, które dotyczą:

1) niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu albo doznanego
uszczerbku na zdrowiu lub mieniu,

2) zwrotu za niewykorzystane lub częściowo niewykorzystane dokumenty przewozu
(bilety) i pobrane w pociągu opłaty dodatkowe,

3) zakwestionowania przez pasażera zasadności wystawionego przez Przewoźnika
wezwania do zapłaty,

4) odszkodowania z tytułu opóźnienia pociągu interREGIO albo pociągu komunikacji
międzynarodowej,

5) w sprawach niewykorzystanej całkowicie lub częściowo REGIOkarty

składa się w formie pisemnej – papierowej albo w drodze korespondencji elektronicznej poprzez e-mail.

Reklamację można złożyć w dowolnym punkcie odprawy, prowadzącym sprzedaż biletów na pociągi uruchamiane przez ”Przewozy Regionalne” sp. z o.o. lub na jeden ze wskazanych poniżej adresów.

Reklamacje dotyczące:

(...)

2) zwrotu za niewykorzystane lub częściowo niewykorzystane dokumenty przewozu (bilety) i pobrane w pociągu opłaty dodatkowe, należy kierować na adres:

"Przewozy Regionalne" sp. z o.o.
Biuro Rozliczeń Przychodów
ul. Lubelska 46
10-409 Olsztyn


Zadzwoniłem raz jeszcze i podali adres, gdzie to można składać, ale na tej wcześniejsze stronce co była, działało to lepiej, bo rzeczywiscie z tego co pamiętał można było do 15 minut przed podróżą zwrócić bilet. A tak to podejście do klient działającego przez Internet kiepskie. Nie polecam.

#przewozyregionalne #polregio #pociagi #kolej #problemypierwszegoswiata
  • 5