Wpis z mikrobloga

@finchharold: dał świetny przykład, sebek jedzie na ciebie i masz wizje że cie beda skrobali z szyby i odbijasz w prawo i zamiast skończyć w rzepaku czy innej pszenicy to walisz czołówe z 1m średnicy dębem

był już przykład gdzieś w polsce jak bodajże mustang stracił kontrole nad autem i wbił się w bok dostawczaka i go zepchnął, dostawczak wylądował na drzewie, a przecież jechał bezpiecznie

@LifeIsBetterLivedTogether:
  • Odpowiedz
Wystarczy jechać trzeźwym lub nie #!$%@?ć 140 km/h. Lub po prostu jechać zgodnie z przepisami. Po coś w końcu są


@AnimowanyAlkoholik: @niochland: : ten nie #!$%@?ł i był trzeźwy: https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_autobusu_w_Gda%C5%84sku
w wyniku pęknięcia opony zginęły 32 osoby a 43 zostały ranne. Przez jedno obsrane drzewo. Największy wypadek komunikacyjny w Polsce. Dla rodzin ludzi którzy tam zginęli na pewno wielką pociechą jest, że przynajmniej jest cień dla furmanek nad drogą.
  • Odpowiedz
@LifeIsBetterLivedTogether: http://www.krbrd.gov.pl/pl/aktualnosci/drzewa-w-koronie-drogi-istotny-czynnik-zagrozenia-w-ruchu-drogowym.html

Tylko w 2013 r. doszło do 2055 wypadków (6% z ogółu) polegających na uderzeniu w drzewo. W ich wyniku śmierć poniosło 473 osób co stanowi 14% z ogółu ofiar śmiertelnych. Wypadki te charakteryzowały się bardzo dużą ciężkością – na 100 wypadków ginęły średnio 23 osoby (dla porównania w zderzeniach czołowych na 100 wypadków ginęło średnio 15 osób).


Ale jakiś przygłup i tak napisze, że dobrze im tak, bo #!$%@?
  • Odpowiedz
@LifeIsBetterLivedTogether I tu nawet nie chodzi o #!$%@?. Można jeździć całe życie 90 na ograniczeniu do 90, zawsze zgodnie z przepisami, ale za innych uczestników ruchu nie da się odpowiadać. A jak dynamiczny Seba wyjedzie na czołówkę albo straci się przyczepność w złych warunkach, to lepiej się ratować wjeżdżając w pole, niż prosto w drzewo
  • Odpowiedz
@ChamskoCytuje: Panowie. W miescie gdzie jest do 50km/h sadzimy drzewa i jest chłod i jest ładnie i jest bezpiecznie. Na wylotówkach miedzy miastami ,wsiami gdzie jest wyzsza predkosc nie sadzimy drzew bo po co? ewentualnie tam sadzmy jakis rodzaj krzaków -tez bedzie ładnie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@AnimowanyAlkoholik: ale wiesz że testy zderzeniowe wykonywane są przy 30-50 km/h (w zależności od testu) a samochody wyglądają jak wyglądają. Możesz jechać 60, ktoś wymusi Ci pierwszeństwo i "żegnaj świecie".
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@LifeIsBetterLivedTogether: mnie bardziej zastanawia fakt, czy to drzewa są winne, czy jednak dalej mentalność kierowców w Polsce. Na zachodzie nie ma drzew przy drogach? W UK widziałem chyba najgorsze drogi jeśli chodzi o bezpieczeństwo (wąskie i często mur przy samej drodze). Prawie cała Finlandia to drogi przez las do tego często jest oblodzenie itd., a mimo wszystko mamy jedne z najgorszych wyników w Europie.
  • Odpowiedz