Wpis z mikrobloga

@Nacho_Libre: masz w spoilerze markę tarcz
kupowane w sklepie gdzie wyłącznie handlują częściami do układu hamulcowego

dla porównania cen
komplet tych klocków (Steinhof - niesamowicie syfią felgi) kosztował mnie 160 zł
komplet tarcz i klocków TRW - 266 zł ()
a tak w sumie to które klocki lepsze TRW czy Bosch ?


@Nacho_Libre: TRW miałem w BMW i było ok, natomiast teraz w Audi z przodu mam ATE na tył założyłem Boscha i dostaje #!$%@? bo piszczą. Lokalny serwis mi powiedział, że to kolejny przypadek z Boschem i pozostało się przyzwyczaić albo wymienić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Polecam tarcze Pagid, fabrycznie pokryte podkładem, klocki Pagid nie piszczą, nie syfią, sama przyjemność. Teraz założyłem zestaw Eicher i muszę przyznać że trochę piszczą i strasznie syfią ale cena osłodziła niedoróbki.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sebool12: ATE są według mnie najlepsze. Drogie jak cholera, pylą jak #!$%@? i nawet po umyciu felg 200 metrów dalej masz już kurz ale są mega wytrzymałe, żywotne, nie piszczą (no chyba że ktoś totalnie #!$%@?ł montaż), rzadko zdarza się że zaczną bić no i dobrze hamują.
@wxx71: przy zdejmowaniu tych tarcz miałem już właśnie klocki ATE (przejechane ~12k KM) i byłem w sumie z nich zadowolony
klocki dosc twarde w porównaniu do Steinhoff czy TRW, przez pewien okres też mi piszczały (szczególnie jak wolno się toczyłeś), ale z czasem problem ustąpił
tym razem miałem brać już komplet ATE, ale z tarczami wyszło by ponad 300 zł więc odpuściłem
myślałem też czy zestaw ATE klocki + tarcze TRW,
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sebool12: TRW to repacker tak jak i Bosch
To znaczy że oni nie mają swoich fabryk czy własnych produktów tylko zlecają to jakiejś firmie a potem wbijaja na to swoje logo i pudełko. Wyobrażasz sobie żeby taki Bosch który produkuje dosłownie wszystko miał miliony fabryk i centrum logistycznych na każdy produkt z osobna? To raczej niemożliwe. Dlatego ja zawsze jeżeli chodzi o prywatne sprawy wybieram producentów którzy specjalizują się w danej