Wpis z mikrobloga

@l-_-l: Dziękuję, dziękuję. Jakoś nie dostrzegłem zainteresowania proceedami na wykopie. Fajne auto! We wtorek wraca moja żona z RPA to będę miał o czym pisać, jak dostanie Proceeda w swoje ręcę! :)
  • Odpowiedz
@nie_programista_20k: Jest kilka modeli wyposażonych w manual, za które chętnie zapłaciłbym 120K+. Ograniczenie jest takie, że mam żonę i dwóch synków.
Oosbiście, na miasto wolę Seicento VAN. Leję mu Racing100+ i jakoś jeździ (rocznik 2004, przebieg 51Kkm). Największa dawka emocji w granicach prawa.
  • Odpowiedz
@SpalaczBenzyny: Dzieciaki mają 9 i 6 lat. Jeżdżą bez fotelików. Mam 175cm, żona jakieś 168. M3 E46 cabrio sprzedałem w lipcu zeszłego roku. W E93 dzieciaki przestały nam się mieścić z tyłu jakoś w kwietniu. Sprzedałem. Kupiłem , co zaprezentowałem.
  • Odpowiedz
@TataBartusia bardzo podobają mi się te proceedy. Sam go rozważam. Mógłbyś powiedzieć coś na temat silnka jak to się zbiera I jak z elastycznością? Jedyny mankament jaki widzę to wysoki próg zaladunkowy, ale wiadomo to shooting brake więc aspekty praktyczne są na 2 miejscu.
  • Odpowiedz
@lemansblue: Trudno wiele powiedzieć po przejechanych 150km.
Auto jest dynamiczne. Przy prędkościach autostradowych BWM 520d ma wyraźnie gorsze odejście. Do 180km/h auto jedzie idealnie. Powyżej tą stabilność lekko traci ale może był wiatr jakiś boczny. Pokusiłem się o szybszy przejazd długiego łuku na wiadukcie i pierwsze skojarzenie: slotcar (taki zabawkowy samochodzik na prowadnicy).
Jest przedziwne uczucie, jakby w barierce był magnes utrzymujący auto. Przy normalnej jeździe odczucia jakie daje zawieszenie są bardzo bliskie M3 E46. Oczywiście, jest bardziej miękko ale nie tak bardzo jak możnaby pomyśleć. Generalnie, genialnie.
Bałem się o turbodziurę przy ruszaniu ale praktycznie nie występuje. Owszem, jest wyczuwalna nieliniowość mocy silnika ale rozpędzając auto i zmieniając biegi manualnie przy wysokich obrotach już tego nie czuć.
Mam zastrzeżenia do skrzyni biegów. Zmiana o jedno przełożenie jest błyskawiczna. Redukcja o dwa biegi jest wolniejsza niż w jednosprzęgłowym SMGII.
Próg załadunkowy jest faktycznie wysoko ale to drobiazg, który z nawiązką rekompensowany jest liczbą schowków. Można zrobić zakupy spożywcze za 300PLN i ulokować wszystko w skrytkach; nic nie turla się w bagażniku podczas jazdy. Jak dla
  • Odpowiedz
@TataBartusia dzięki. Sam jeżdżę E91 w mpaku więc prowadzenie ma dla mnie ogromne znaczenie zwłaszcza że mój samochód jest w perfekcyjnej kondycji Ale czas na zmianę. Właśnie skrzyni się obawiam dlatego rozważam też vagi bo dsg dla mnie to mistrzostwo. Wiadomo na codzień potencjału się nie wykorzysta Ale fajnie mieć coś co jest zwyczajnie dobre
  • Odpowiedz