Wpis z mikrobloga

Gif z gameplay'u. Wrzucam też tekst na temat gry(do promocji w różnych tubach i socjalach), jeśli macie jakieś uwagi lub sugestie na temat tekstu to poproszę - nie jesteśmy teksciarzami i może to brzmieć koślawo:

Theofil to trójwymiarowy platformer (3d isometric platform game)z elementami zręcznosciowymi oraz zagadkami logicznymi

Gra przenosi nas w tajemniczy świat, gdzie wcielamy się w postać kapadockiego mnicha. Wraz z rozwojem gry, poznajemy historię naszego bohatera, która przedstawiona jest symbolicznie, w postaci manuskryptów – infografik, które kolekcjonujemy w czasie rozgrywki.

Theofil, bo tak ma na imię nasz bohater, ma do przezwyciężenia wiele niebezpieczeństw. Na swojej drodze będzie musiał pokonać starożytne mechanizmy z pułapkami, zionące przepaści, przeciwników, jak golemy czy gobliny. Theofil ma do dyspozycji drewniany kostur(laska pasterska) , oraz duchowe pociski, które może znaleźć w glinianych dzbanach rozsianych po mapie. Dzięki tym przedmiotom będzie w stanie poskromić bestie, które stawiają mu czoła.

Gra wykonana jest w nietuzinkowej minimalistycznej estetyce. Oprawa graficzna nadaje grze mistycznego klimatu, a styl jest nieco groteskowy. Forma wizualna wyłania się z umiejętnego opracowania trójwymiarowej materii przy pomocy finezji i dobrego smaku, a nie ilości elementów i efektów.

Całość okraszona jest odpowiednio wyselekcjonowaną muzyką oraz dźwiękami

Odległym tłem tematycznym gry są Ojcowie Kościoła – wczesnochrześcijańscy teologowie.

@Fat_Mo
#sonsofwelder #theofil #gamedev #unity3d #tworczoscwlasna
plemo - Gif z gameplay'u. Wrzucam też tekst na temat gry(do promocji w różnych tubach...

źródło: comment_I1bBKCcRqR9iJYF9F29dZztN6wCVMPIg.gif

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
@wesoly_grabarz: Hej. Dzięki - gif jest tylko poglądowy, do promocji będzie teaser i trailer oraz obrazki

Zagrać jeszcze nie można, gdzieś za około miesiąc gra bezie ukończona.
  • Odpowiedz
@plemo: nieźle to wygląda, ale postać dziwnie się porusza w sensie animacja chodu jest za wolna w porównaniu do poruszania się postaci i wzbijanego kurzu
  • Odpowiedz