Wpis z mikrobloga

@genocidegeneral nie zgadzam się, osoby z mniejszości seksualnych też kryją się w szeregach korporacji, więc to oni tworzą wewnętrznie te ruchy również dla siebie
To że modnym jest teraz wspieracie lgbt chociażby symboliczną tęcza na torebce, to raczej oczywisty ruch marek że chca na tym zarobić
Jeżeli w doskonałym świecie te akcje pozwolą na swobodne funkcjonowanie lgbt w społeczeństwie i osiągną swój cel, to te akcje zostaną wyparte czymś innym :)
@gansevudei:
Ceny akcji nie odbijają się nijak na finansach firmy, pewnie w tęczowo-czerwonym świecie pojęcie jest żadne o ekonomii ale śpieszę wyjaśnić, że sprzedaż Gillette spadła po tej nieudanej reklamie. Cała branża uważa, że to była porażka, jak plastikowa butelka CocaColi..

https://summit.news/2019/04/26/gillette-sales-decline-following-toxic-masculinity-ad/
https://www.lawenforcementtoday.com/gillette-facing-major-sales-slump/