Wpis z mikrobloga

  • 1
@suicide_is_painless dużo ich masz?

Ja też się głowiłem jak to z automatyzować. Testowałem wiele softu i zawsze coś mi nie pasowało. Potem zaczęło mnie irytować backup również smartfona. Dużo danych tworzę również na smartfonie lub czasem nie chce mi się laptopa odpalać.

Używałem.total comandera...tak dobrze czytasz. Na noc włączałem backup i tyle.
  • Odpowiedz
  • 1
@suicide_is_painless można wykupić więcej miejsca na dysku Google. O wszem mniej opłacalne niż zewnętrzny nośnik ale bezpiecznie, pewność że będzie.

Prócz dysku Google który cały czas się aktualizuje to raz w tygodniu lub innym okresie robiłbym dodatkowo na dysku mimo wszystko. Jestem uczulony na backup

Ewentualnej poszukaj innej chmury. Jest wiele promo różnych.
  • Odpowiedz
@compix: Myślałem nad tym jako drugi backupem już jakiś czas temu ;), nawet mam 200GB na najważniejsze rzeczy, ale źle wspominam początki działania aplikacji na windowsa - działała fatalnie.
Niemniej będę musiał o tym pomyśleć raz jeszcze...Również wolałbym Google od Dropa ze względu na używanie wielu innych usług od Google.

Dzięki za rozpisanie się :)
  • Odpowiedz
@suicide_is_painless: cóż xD

dlatego ja backup trzymam na dwóch różnych dyskach. Jeden jest u mnie w domu rodzinnym gdzie mam biuro, drugi u różowego. Zabezpiecza to np przed tym gdy będzie pożar, włamanie lub inne zdarzenie losowe.

Dodatkowo najważniejsze dane są w chmurze i na dyssku ssd w lapie ;P

tak, najważniejsze dane mam w 4 miejscach :P
  • Odpowiedz