Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c0834752/054ffcd510374d9e9593f7552d55bd76450e8af02ea363805b6fa4f0f6db587c,q60.jpg)
Mlodazs +17
Hejka, mam pytanie do osob ktore juz sie znaja na temacie. Chodzi o to, ze mam lekka depreche + lekka fobie spoleczna i jedynie zauwazylam oc na mnie dziala to alkohol, czli po kilku piwkach czuje sie super, luzna itp, znikaja leki myslenie typu "co ktos sobie pomysli" , "czy wypadlam dobrze" i inne glupoty. I dziwne, ze ostatnio eksperymentowalam troche z narkolykami i nic nie daje swietnej reakcji poza MDMA, tylko
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/karix98_AF21DEpE0n,q60.jpg)
karix98 +45
Od razu pytanie: chcę mieć hashmapę z klasami różnego dziedziczącymi po klasie Preset posiadającej jedynie typ i wirtualną metodę
CreateEntity
. Lista ma być tworzona jedynie na starcie gry na podstawie plików konfiguracyjnych, potem być readonly i chcę mieć do niej dostęp z różnych systemów. Singleton czy jest jakieś bardziej eleganckie rozwiązanie?Link do repo: https://git.sr.ht/~leinnan/raylibGame/log/
Mój tag: #leinnanblends
#programowanie #cpp #gamedev
no a singleton to dramat, weź to potem jakoś przetestuj
@MamCieNaHita: Tak własnie zamierzam zrobić w sumie po przemyśleniu, preset będzie zawierał czyste dane. W osobnej klasie fabryki dla danego presetu na podstawie tego samego presetu będzie można utworzyć różne wariacje tego samego presetu, przykład z gier RPG- inaczej się reprezentuje przedmiot leżący na ziemii, gotowy do zebrania, a inaczej