Wpis z mikrobloga

61/100 #100oldgamechallange

Dzisiejsza gra:

Diablo II

Data wydania: Czerwiec 2000
Platformy: PC
Gatunek: Hack'and'slash

Opis: 5 klas postaci którymi można było grać, każda klasa jest unikalna( ͡° ͜ʖ ͡°) system levelowania postaci i rozwoju jej był majstersztykiem jak na tamte lata. Każda mapa generowała się losowo, do tego magiczne przedmioty, runy, diamenty itd
Trzy poziomy trudności, pięć aktów co powodowało że rozgrywka wydłużała się + do tego dodatek Lord of Destruction
Ja zawsze biegałem nekromantą i tylko szkielety tworzyłem xD
Kolejna gra którą poznałem przez mojego ojca ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Grywam do dzisiaj, czasem ze znajomymi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

To tyle jak ktoś ma jakieś pomysły/uwagi to zapraszam do komentowania( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oceny graczy PC:
Metacritic: 8,8
Gry-online: 8,6

#retrogaming #staregry #gry
Krx_S - 61/100 #100oldgamechallange 

Dzisiejsza gra:

Diablo II

Data wydania:...

źródło: comment_3USbHrT5b2sFYTAsTG1v9Hzw8ZPYVlgW.jpg

Pobierz
  • 70
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@CherepakhaNinja: Tak. Zarówno w Diablo jak i w Diablo II wszystkie mapy, rozmieszczenie przedmiotów, przeciwników i dropy generują się losowo przy każdym uruchomieniu gry. Dlatego speedruny Diablo II są takie ciekawe, bo są za każdym razem zupełnie inne. W zależności od szczęścia dany bieg może być bardzo szybki, a może być fatalny i nie do uratowania bo akurat RNG się mści.
  • Odpowiedz
@AlfredoDiStefano: To ciekawe. Zawsze sobie z nimi radzilem za ktoryms razem. Jak w dobrej kolejnosci sie ich bilo to bylo spoko.

Najwiekszy problem w Diablo mialem zawsze z ta "Rada" of Mefisto. Oni zawsze mnie jakos mega szybko zajebywali.

Musialem ich lurowac pojedynczo.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@maver: kolezka do ktorego sie odnosisz ma racje, nie KAZDE mapy masz losowe. Tristram, Katedra? (Ta pomiedzy wewnetrznym monastyrem a katakumbami), Tajemne Sanktuarium, Kanion Maga, Travincal to wybrane z lokacji, ktore maja zawsze te sama mape.
  • Odpowiedz
@peszmerd: no ok, w sumie racja, ja miałem na myśli wszystkie mapy prócz miast i obozów na początku każdego aktu czy ostatniego pokoju w sanktuarium albo pokoju Baala (piszę o D2), bo to mi się wydało oczywiste, że wszyscy wiedzą, że są statyczne :p. Ale fakt, ściśle rzecz ujmując masz rację, nie *wszystkie* lokacje są losowe. Bardziej poprawnie byłoby napisać, że zdecydowana większość.
  • Odpowiedz
@Krx_S: dzień dobry. Gram nadal. Pozdrawiam. Dobranoc.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Polecam streamy MrLlamaSC na Twichu. Bije różne rekordy przejścia D2 (chociaż ostatnio coraz ciężej o to, bo wszystkie są totalnie wyżyłowane) i prowadzi najróżniejsze inne transmisje związane z D2. Ogólnie polecam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • Odpowiedz
Diablo II to gra, która pochłonęła pewną część mojego życia, chętnie zagram na jakimś wielkim telewizorze w HD albo 4K, a powiedzcie jak ma się Diablo III do Diablo II? Podobny poziom? Nigdy nie grałem, a może warto?
  • Odpowiedz
Piszcie co chcecie ale to nie zaden z bosow byl najniebezpieczniejszy a zwykle moby. Sala tronowa w piatym akcie byla najgorsza lokacja w grze. Warto dodac ze kombinacje potworków w d2 również byly losowe i czasem losowaly sie nie do pokonania. Polaczenie małych, szybkich ludzików z nożykami, ktorzy eksplodowali przy smierci z tymi niewidzialnymi mglami, które strzelaly wiązka błyskawic przy pojawianiu sie bylo straszne :/
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@maver: ale miasta rowniez sa rozne - Obozowisko Lotryc ma 4 wersje z wyjsciem na kazdy inny 'bok' Lut Gholein dwie - z wyjsciem od Drognana lub Griza xd
  • Odpowiedz