Wpis z mikrobloga

Skrzypiąca kierownica


@Grzesio87: to nie układ kierowniczy skrzypiał a hamulec postojowy, jakby zachar zapoznał sie z instrukcją to by wiedział
po włączeniu na Drive nic nie skrzypi
  • Odpowiedz
@Ritycho: Te plastiki też przestają skrzypieć? :D Dla mnie patomotoryzacja. Jakość jak w jakimś sangjangu, ergonomia dno, wygląd jeszcze gorzej. Jakość, spasowanie na tak niskim poziomie, że aż trudno to uzasadnić oszczędnościami. To jest dymanie klienta. 40 k $ za tego gruzina to są źle wydane pieniądze.
  • Odpowiedz
@Grzesio87: Wiesz jak to jest. Mądry się tym nie przejmie i kupi Teslę, a głupi przejmuje się każdą drobnostką i kupuje jakiegoś Leafa, czy samochód na paliwo. Co więcej ta Tesla, którą testował Zachar jest wersją dla dziennikarzy wyprodukowaną jedną z pierwszych, więc ma więcej wad niż te, które są produkowane w dzień dzisiejszy. No i Tesla to tak samo jak Apple masz być zadowolony z tego, że ją masz
  • Odpowiedz
@nophp no dobra, pewnie to poprawili ale ten samochod jest niesamowicie brzydki w srodku, tam nic nie ma. Plastiki maja taki kolor, ze calosc robi wrazenie jak bys siedzial w yarisie z tym tabletem. Jestem wielkim przeciwnikiem tych wystajacych ekranow, niestety wszystkie marki teraz tak niszcza swoje swmochody a tesla to juz przesadzila. To wyglada jak jakis dolozony ekran przykrecony do deski. Samo auto nie jest brzydkie ale srodek jest okropny.
  • Odpowiedz