Wpis z mikrobloga

@5684379: To zależy już jak komu pasuje, ale ja wolę jednak Model S, X, ponieważ ma jeszcze jako taką deskę rozdzielczą, a Model 3 trochę jednak za prosty w środku, ale co tam mają umieszczać jak wszystko w tablecie jest.
@Grzesio87: A po Ci iPhone, który ma mniej funkcji od telefonu z Androidem i inne ograniczenia w użytkowaniu? Ważniejszy prestiż, to, że dałeś za niego kupę pieniędzy. (
  • Odpowiedz
@Grzesio87: gorzej niż z psychofanami Apple XD każdy poważny recenzent narzeka na jakość wnętrza (nie tylko), no i jest to rzetelnie dokumentowane, można samemu porównać do innych marek, ale fanboye stosują wyparcie. Jakość nie jest najlepsza bo te samochody muszą mniej kosztować jeśli chcą wbić się w rynek masowy, dla szaraka musi być konkurencyjna przede wszystkim cena, no i chyba dobrze to robią skoro jeszcze nie upadli.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Grzesio87: masz rację ale tu dochodzi sam element elektryki.
Wtedy kupujący byli ciekawskimi, którzy chcą poznać świat aut elektrycznych mimo jego wad i niedostepnosci ładowarek.
Dopiero teraz tesla wychodzi na total rynek i ma to coraz większy sens. Należy tu zrozumieć punkt tamtego okresu, kiedy konkretny model był wyprodukowany a nie oceniać z dnia dzisiejszego, ok?
  • Odpowiedz
@hirud: Model S to to samo słabe materiały, a to auto za pół miliona. Poza tym ilość awarii wymian silnika świadczy również o gównianych podzespołach układu napędowego. Poza tym, niektóre S-ki już gniją :D
  • Odpowiedz
  • 1
@Grzesio87 no ma słabe materiały bo większość kasy poszła na r&d zeby stworzyć suva który robi 2.3s do setki i ma 500km zasięgu. ludzie kupują specjalnie Teslę żeby zrobić swapa motorów elektrycznych i batery packa do innych projektów.
  • Odpowiedz
@hirud: Charakterystyka silnika elektrycznego już taka jest i to jest temat znany od dawna. Zasięg, przy spokojnej jeździe a nie starcie 2.8 do setki. Zrobienie silnika spalinowego, żeby auto tak przyśpieszało to jest R&D tutaj żaden wyczyn
  • Odpowiedz