Kontynuuję wyposażanie warsztatu przydomowego, jak mam czas to robię sam przy aucie (tylko góra silnika) i rowerze (elementy karbonowe). Mam ukręconych kilka śrub w aucie przez zbyt mocne dokręcanie i wyszło mi, że może opłaca się w końcu kupić klucz dynamometryczny:) Wg rozpisek potrzebowałbym głównie zakresu 6-20Nm do roweru i 10-20Nm do auta. Według tego co czytałem, klucz dynamometryczny działa najlepiej w środku zakresu, więc finalnie znalazłem taki:
@90emer: serio, z czasem bedziesz potrzebowal naprawde "ciekawych" narzedzi a taki klucz bedzie tylko sztuka dla sztuki
tu bardzo przydatny sciagacz do drazkow kier., do tego dodac sciagacz do lozysk, moze jakas praska hydrauliczna? klucze oczkowe z grzechotka sa bardzo fajne
Mam ukręconych kilka śrub w aucie przez zbyt mocne dokręcanie i wyszło mi, że może opłaca się w końcu kupić klucz dynamometryczny:)
Wg rozpisek potrzebowałbym głównie zakresu 6-20Nm do roweru i 10-20Nm do auta. Według tego co czytałem, klucz dynamometryczny działa najlepiej w środku zakresu, więc finalnie znalazłem taki:
Jonnesway 1/4" 4.5-30Nm T27030N, za 200zł
Warte to wydania tych pieniędzy, czy dołożyć (budżet max 350pln)?
#mechanikasamochodowa #warsztat
po co klucz do takich rzeczy? :D
a co jak klucz sie rozkalibruje i bedziesz za mocno dociagal?
narzedzia nie zrobia z ciebie mechanika/majsterkowicza, one tylko w
nie wiem jaki masz bicek ale normalny czlowiek jak kreci te sruby to ewidentnie czuje ze ta przestaje sie sama wkrecac
tu bardzo przydatny sciagacz do drazkow kier.,
do tego dodac sciagacz do lozysk, moze jakas praska hydrauliczna?
klucze oczkowe z grzechotka sa bardzo fajne
Alternatywa: https://allegro.pl/oferta/king-tony-klucz-dynamometryczny-1-4-5-25-nm-hit-5893672090