Wpis z mikrobloga

@trace_error: SKS Edge AL. Przejeździłem zimę i były ok. Miałem wersję 50, która u mnie wchodziła na styk, wersja 46 powinna lepiej pasować pod te wymagania. Jednak nie mam porównania z innymi modelami, więc nie namawiam, tylko informuje o ich istnieniu ;) No i szybki montaż/demontaż to raczej nie jest.
@trace_error: jeżeli mogą być na stałe to właśnie SKS, ja mam bluemels i jestem mega zadowolony.

No i bardzo ważne, żeby na tylnym kole jeżeli rzeczywiście mają chronić też łydki i przedni napęd błotnik był pociągnięty aż na wysokość suportu. Inaczej łydki i cała korba i tak będą zachlapane.
@trace_error: ostatnio jadąc w deszczu zauważyłem że mimo błotników i tak jestem #!$%@?, głównie od wody którą koło przednie wyrzuca do przodu. Także ten, sporo dają, ale w pracy trzeba mieć ciuchy na przebranie.
@trace_error: ja używam dokładnie tych i w tym rozmiarze:
https://www.sks-germany.com/en/products/bluemels-reflektierend-45-silver/

Z tyłu miałem inne mocowanie na błotnik (od strony opony, więc musiałem dokupić śrubę z płaską główką (żeby weszło więcej opony :D) i wywiercić dziurkę wkrętarką. Dobrze mieć jakieś mocne nożyce albo piłkę do cięcia tych prętów, bo są bardzo twarde.

Zamawiałem tutaj: https://www.wiggle.com/sks-bluemels-reflective-mudguard-set/
@trace_error: Też mogę polecić SKS Bluemels. U siebie mam wersję Primus, która przeznaczona jest do montażu do bagażnika, więc raczej bym jej unikał, więcej szczegółów tutaj: https://www.wykop.pl/wpis/40329215/trzy-tygodnie-pozniej-i-wreszcie-udalo-sie-zamonto/

Ja mam wersję 45mm i opony 37mm, ładnie to się spasowało. Z tego co wyczytałem to producent zaleca profil błotników szerszy o około 10mm w stosunku do opony. Inaczej może nie zabezpieczać do końca przed chlapaniem.

Ogólnie fajnie błotniki, dorzucają dużo części montażowych -
Pobierz Ajtos - @trace_error: Też mogę polecić SKS Bluemels. U siebie mam wersję Primus, któr...
źródło: comment_Oo0h5Vsw6TU6dR0VDz997Klg3xujENAP.jpg