Wpis z mikrobloga

@maciek-kos: To zależy od stopnia ulepienia ;D
Ale jak będzie krzywa rama to #!$%@? prowadzanie (np w jedną stronę kładzie się sam, w drugą nie chce skręcać), jak było gdzieś spawane to spaw może puścić. Po co Ci ulep.
@bugg: mam do kupienia motocykl, rama jest raczej prosta (dają na nią gwarancje), silnik zdrowy i nie zauważyłem lewych spawów, ale jest to komis: i jak wiadomo ma mieszane opinie. Jestem już po wpłacie zaliczki i złapały mnie porządne wątpliwości, że nie przygotowałem się do tego zakupu gruntowniej. Innymi słowy: co zrobić zeby się nie #!$%@?ć w łajno xD?
Zależy kto i jak lepił. Może być tak że ci kierownica zacznie latać przy 120 albo motocykl się położy przy nagłym hamowaniu. Przy małych prędkościach raczej nic groźnego nie powinno się stać. Ale kto na motocyklu jeździ pomału? #!$%@?Ć TRZEBA!
@maciek-kos: najlepiej potestuj go przy różnych prędkościach, czy kierownica nie wpada w wibrację oraz czy nie ściąga w którąś stronę. Rozpędź się do kilku różnych prędkości, puść kierownicę i obserwuj. Poza tym wizualnie sprawdź czy rama nie jest spawana, zwłaszcza główka
@maciek-kos to jeszcze pamiętaj że przy sprzedaży będą ci ludzie marudzili więc pewnie tańszy przy odsprzedaży ( ͡º ͜ʖ͡º)

Poszukaj w necie listy elementów do sprawdzenia przy zakupie motocykla a jak jesteś bardzo niepewny to za kilka stówek kup usługę pomocy przy zakupie mechanika.